برگزاری دوره جدید آموزش بازی‌سازی در انستیتو ملی بازی‌سازی/ بازی‌ساز شو

انستیتو ملی بازی‌سازی در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با برگزاری دوره جدید آموزش‌های جامع بازی‌سازی به علاقه‌مندان کمک می‌کند تا در مسیر بازی‌سازی قدم بردارند. این دوره آموزشی جامع همزمان با فصل جدید مدیریتی در انستیتو ملی بازی‌سازی در 17 کلاس و 4 دپارتمان فنی، هنری، طراحی و عمومی طراحی شده است.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، ترم جدید آموزش بازی‌سازی در انستیتو ملی بازی‌سازی در سال 1403 با هدف تعلیم و تربیت نیروی بازی­‌ساز بومی برگزار می‌شود. قرار است در این ترم، بعد از سال‌ها چند کلاس نیز به‌صورت حضوری برگزار شود.

انستیتو ملی بازی‌سازی طبق روال همیشگی به شرکت‌کنندگانی که پروژه موفقی در پایان این دوره ارائه و نمره قابل قبول دریافت کنند، علاوه برگواهی دیجیتالی، گواهی فیزیکی معتبر (بنا به درخواست متقاضیان) نیز ارائه می‌کند.

همچنین همانند دوره‌های گذشته برای رفاه حال علاقه‌مندان که از انتخاب دقیق دپارتمان و دروس مطمئن نیستند، جلسات مشاوره رایگان به صورت آنلاین برگزار می­‌شود. در این جلسات، توضیحات تخصصی پیرامون دوره­‌ها و دپارتمان‌­ها ارائه و به تمامی سوالات پاسخ داده می‌شود.

دروس ارائه شده برای دوره بهار و تابستان انستیتو ملی بازی‌سازی در چهار دپارتمان اصلی به شرح زیر است:

دروس دپارتمان فنی:

مبانی فنی

یونیتی 1

برنامه نویسی با زبان سی شارپ

یونیتی 2

یونیتی 3

بهینه سازی

هوش مصنوعی

 

دروس دپارتمان طراحی:

مبانی طراحی

طراحی دوربین

حس و حال بازی

طراحی بازی F2P

 

دروس دپارتمان هنری:

مبانی هنری

طراحی دستی مقدماتی

طراحی سه بعدی مقدماتی

طراحی دیجیتال 1

 

درس دپارتمان عمومی:

سبک‌شناسی بازی‌های رایانه ای

 

فرآیند پیش ثبت‌نام برای شرکت در ترم جدید آموزش بازی‌سازی در انستیتو ملی بازی‌سازی آغاز شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام از اینجا اقدام کنند. همچنین برای دریافت راهنمایی و مشاوره می‌توانند با شماره‌ 88860923 تماس بگیرند. همچنین شماره 02158129 (مرکز مشاوره بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای) پاسخگوی سوالات شما در این خصوص خواهد بود.