216 بازی به دبیرخانه نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر ارسال شد

 با پایان مهلت ارسال تولیدات بازی‌سازان ایرانی برای شرکت در نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر 216 بازی به دبیرخانه این رویداد ارسال شد.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، محمدامین حاجی هاشمی مدیرعامل این بنیاد و دبیر نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر با اعلام اینکه در نهمین دوره جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر شاهد ارسال بیشترین بازی به دبیرخانه این رویداد به نسبت دوره‌های قبل این جشنواره بودیم، تصریح کرد: با پایان مهلت ارسال تولیدات بازی‌سازان ایرانی برای شرکت در نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر در روز 15 آذر و بررسی بازی‌های ارسال شده به دبیرخانه این رویداد، در مجموع 216 بازی در سایت جشنواره برای شرکت در این رویداد ثبت شده است.

حاجی هاشمی همچنین تصریح کرد: به دلیل استقبال صندوق‌های سرمایه‌گذاری و بازی‌سازان از بخش سرمایه‌گذاری این رویداد، فرصت حضور در بخش سرمایه‌گذاری نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر تا روز 30 آذر ماه تعیین شده است.

گفتنی است این جشنواره در سه بخش رقابتی بهترین دستاورد، بهترین بازی در سبک (ژانر) و بخش ویژه جشنواره شامل بازی‌های قابل تقدیر منتخبان خود را در دی ماه و طی مراسمی در آیین اختتامیه این رویداد معرفی خواهد کرد.