ثبت‌نام ترم تابستان انستیتو ملی بازی‌سازی آغاز شد/ برگزاری دوره‌های بازی‌سازی در 5 دپارتمان تخصصی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

ثبت‌نام ترم تابستان کلاس‌های انستیتو ملی بازی‌سازی در دپارتمان‌های فنی، هنری، طراحی، رسانه و مدیریت کسب‌وکار آغاز شد.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌‎ای؛ این دوره از کلاس‌های انستیتو ملی بازی‌سازی از نیمه تیرماه آغاز و تا شهریور ماه ادامه خواهد داشت و کلیه کلاس‌های این دوره با حضور اساتید مجرب در 5 دپارتمان تخصصی و در 19 عنوان درسی به صورت حضوری و با توجه به شرایط کشور، با ظرفیت محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.
صلاحیت حضور ثبت نام‌کنندگان در دروس انتخابی، طی مصاحبه‌ای تخصصی توسط اساتید احراز خواهد شد. همچنین براساس تصمیم مدیران دپارتمان‌های انستیتو ملی بازی‌سازی، در سال جدید کلیه دروس به صورت پروژه‌محور ارائه می‌شوند و ضمن ارائه مشاوره تخصصی رایگان به ثبت‌نام شوندگان، علاقمندان در مسیر آموزشی تعیین شده قرار می‌گیرند. 

علاقه‌مندان به آموزش بازی‌سازی می‌توانند براساس علایق خود، در یک یا چند عنوان از کلاس‌های ارائه شده، ثبت‌نام کنند. این کلاس‌ها با ظرفیت محدود در ساختمان انستیتو ملی بازی‌سازی واقع در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود و برای آن دسته از علاقمندان به بازی‌سازی که نخستین بار اقدام به شرکت در این کلاس‌ها می‌کنند نیز پکیج دروس مبانی‌بازی‌سازی درنظر گرفته شده است.

دروس ارائه شده در دپارتمان‌های تخصصی به شرح زیراست و علاقمندان برای مشاهده دروس ارائه شده و ثبت‌نام، می‌توانند از اینجا اقدام نمایند و یا از قسمت «دوره‌ها»، در فهرست سایت انستیتو ملی بازی‌سازی کلاس‌های ترم تابستان 1399 را مشاهده کنند.


 فیلم آموزش ثبت‌نام در سایت انستیتو ملی بازی‌سازی 

 


 کلاس‌های حضوری تابستانه 


 کلاس‌های آنلاین تابستانه