021-88310222
شبگرد: طلوع تاریکی
شبگرد: طلوع تاریکی

افتخارات

  • دیپلم افتخار بهترین بازی اکشن از چهارمین جشنواره بازیهای رایانه‌ای تهران
  • بازی برتر راه یافته به Indies Crach E3
  • دومین بازی مستقل برتر از نگاه کاربران در INDIE DB 2013
  • مجوز انتشار در شبکه جهانی استیم Steam GreenLight

معرفی

بازی «شبگرد: طلوع تاریکی» به سبک اکشن ماجرایی و با دوربین سوم شخص طراحی شده است. داستان بازی فضایی تاریک و ناامید را به تصویر می کشد که در آن شخصیت اصلی بازی سعی دارد با از بین بردن این تاریکی ها به زندگی باز گردد. داستان شبگرد یکی از برتری های بازی به شمار می رود و پیچیدگی ها و شخصیت پردازیهای مناسب باعث شده تا فضایی مناسب و درگیر کننده در بازی ایجاد شود.


داستان بازی

«زمانی که خلافکاران از دست عدالت فرار می کنند و در تاریکی شب دنیا را به سمت تباهی میبرند،مردی از جنس شب، از درون سایه ها عله آنها برمیخیزد. او شبگرد، فرشته شب و آواز عدالت است و ناخواسته وارد ماجراجویی می شود که آینده ای مبهم دارد. قهرمانی که برای پی بردن به سرگذشت تاریکش به کابوس خلافکاران تبدیل می شود...»


روند بازی

بازی با دوربین سوم شخص طراحی شده و این مساله باعث شده تا کاربران میدان دید مناسبی داشته باشند. در عین حال کاربران می توانند به کمک کلیک سمت راست نشانه گیری دقیق تری داشته باشند. بازی از مکانیک سنگر گرفتن بهره می برند و کاربران با نزدیک شدن به موانع مختلف می توانند پشت آنها پناه بگیرند. زمانی که شبگرد پشت مانعی پناه می گیرد به دو حالت می تواند تیراندازی کند، یا می تواند بدون هدف گیری (Blind Fire) دشمنان را هدف قرار دهد یا اینکه هدف گیری دقیق کند، در حالت اول شبگرد از برخورد تیرهای دشمنان در امان خواهد بود اما نمی تواند به دقت دمشنان را از بین ببرد و در حالت دوم تیراندازی دقیق تری خواهد داشت اما تیرهای دشمنان هم راحت تر به او برخورد خواهند کرد.


عملکرد سریع

در بازی رویدادهایی وجود دارند که در آنها کاربران باید در سریعترین زمان ممکن کلید خاصی را فشار دهد تا شبگرد بتواند از خودش دفاع کند. این رویدادها معمولا بخشهای خاصی از داستان هستند که شبگرد در آنها به مبارزه با افراد کلیدی داستان بازی می پردازد.


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

سیستم عامل: Windows XP SP3, Windows Vista, or Windows 7 ,Windows 8

پردازنده: 2.0+ GHz processor

حافظه رم: 2 GB

گرافیک: ATI Radeon HD 3600 or higher, Nvidia GeForce 8600 GT or higher


سیستم پیشنهادی:

سیستم عامل: windows 7 , windows 8

پردازنده: intel core i5 2.5+ GHz processor

حافظه رم: 4GB

گرافیک: AMD Radeon HD 6450 or higher ,Nvidia Geforce 530 or higher


تصاویر