دوره آموزشی رایگان آشنایی با مقررات مالیاتی برای بازی‌سازان عضو همگرا برگزار می‌شود

تیم‌ها و شرکت‌های بازی‌سازی که در ساختار حمایتی همگرا ثبت‌نام‌ کرده‌اند می‌توانند در دوره‌های آموزشی در زمینه فعالیت‌های اقتصادی و آشنایی با مقررات مالیاتی که از سوی سازمان امور مالیاتی کشور برگزار می‌شود به صورت رایگان شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با توجه به تعاملات ساختار حمایتی همگرا و تفاهم‌نامه‌ی فی‌مابین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت امور اقتصاد و دارایی جهت شرکت اصناف فرهنگی در دوره‌های آموزشی مقررات مالیاتی شرایطی برای تیم‌ها و شرکت‌های بازی‌ساز عضو ساختار حمایتی همگرا فراهم شده تا به صورت رایگان در این دوره‌های آموزشی شرکت کنند.
تیم‌ها و شرکت‌های بازی‌ساز عضو ساختار همگرا جهت حضور در این دوره‌ آموزشی، می‌توانند با شماره 88310222 داخلی 343 تماس گرفته و اسامی خود را به معاونت حمایت (همگرا) اعلام کنند.
ساختار حمایتی همگرا از تابستان امسال رسما شروع به فعالیت کرده است. وضعیت شرکت‌هایی که در این ساختار ثبت‌نام کرده‌اند و میزان حمایت‌هایی که با توجه به شایستگی‌های خود دریافت خواهند کرد مشخص شده و قرار است به زودی شاهد به جریان افتادن حمایت‌های متنوع همگرا از بازی‌سازان باشیم.