بازی چالشی «جنگل لرزان» اولین گام انتشار را برداشت

بازی ایرانی «جنگل لرزان» اولین گام انتشار را برای رایانه‌های شخصی برداشت و هم‌اکنون از طریق فروشگاه دیجیتالی استیم قابل خریداری است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این بازی توسط استودیو «سورنا پردازش آریا» ساخته شده که پیشتر سابقه ساخت بازی «سیاووش» را در کارنامه دارد. بازی جنگل لرزان یک بازی سکوبازی دوبعدی است که بازی‌باز را به چالش می‌‎کشد.

حسن مهدی اصل مدیرعامل این استودیو درباره انتشار جهانی بازی جنگل لرزان گفت: از ابتدا این بازی را برای بازار جهانی مد نظر داشتیم و علاوه بر فروشگاه استیم، توانستیم قرارداد انتشار بازی برای کنسول نسل هشتمی پلی‌استیشن 4 را نیز انعقاد کنیم.


مهدی اصل: در فصل تابستان نسخه فارسی بازی را در فروشگاه دیجیتالی گیم‌آپ منتشر خواهیم کرد تا مخاطبان داخلی نیز بتوانند این بازی را انجام دهند.

مهدی‌اصل تاریخ دقیقی را برای انتشار بازی روی کنسول پلی‌استیشن 4 اعلام نکرد و گفت: هنوز مراحل حقوقی قرارداد و انتشار بازی به طور کامل به اتمام نرسیده و مدتی زمان می‌برد.

وی به نسخه فارسی بازی نیز اشاره کرد و گفت: در فصل تابستان نسخه فارسی بازی را در فروشگاه دیجیتالی گیم‌آپ منتشر خواهیم کرد تا مخاطبان داخلی نیز بتوانند این بازی را انجام دهند.

شایان ذکر است که این بازی هم اکنون با قیمت 8 دلار در فروشگاه دیجیتالی استیم با نام انگلیسی Wobbly Jungle منتشر شده و قابل خریداری است.


پروفایل بازی