021-88310222
بال‌های تاریک 2
بال‌های تاریک 2

بال‌های تاریک 2 دنباله‌ای خوش‌ساخت و موفق بر قسمت اول به حساب می‌آید. این بازی که با شعار «سینمایی‌ترین بازی ایرانی» ساخته شده، از کیفیت بسیار خوبی بهره می‌برد و بسیار سینمایی و جذاب ساخته شده است. بازی بال‌های تاریک 2 همان روند قسمت اول را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. یک بازی در سبک اشاره و کلیک با معماها و ماجرایی بسیار مرموز. البته برای اینکه بیشتر با این عنوان ارتباط برقرار کنید، بد نیست نگاهی هم به قسمت اول داشته باشید.

داستان

داستان بازی از جایی شروع می‌شود که فردی مرموز که با نام «سایه شب» شناخته می‌شود، بازیگران سرشناس سینما را می‌دزدد. از آنجایی که داستان بازی ادامه‌ای مستقیم بر داستان قسمت اول به حساب می‌آید، ادامه همان داستان را دنبال خواهید کرد. باز هم اتفاقات مرموزی رخ داده و باید با حل معماهای متفاوت از رمز و راز بازی باخبر شوید.

گیم‌پلی

بازی بال‌های تاریک 2 در سبک اشاره و کلیک ساخته شده و معماهای متعددی را پیش روی بازیکن قرار می‌دهد. توجه به محیط بازی و آیتم‌هایی که به دست می‌آورید کلید حل معماهای بازی خواهد بود. معماهای بسیار جالبی را در بازی پشت‌سر می‌گذارید که البته برای حل کردن آن‌ها باید کمی زمان صرف کنید. تنوع معماهایی که پیش روی بازیکن قرار میگیرد از نقاط قوت این بازی به حساب می‌آید و در هر قسمت از بازی با یک سبک از معماها مواجه خواهید شد.

فضای هنری و موسیقی

فضای تاریک و دلهره آور بازی به خوبی بیان‌گر روند داستان و شرایطی خواهد بود که شخصیت بازی در آن گرفتار شده است. محیط بازی بسیار خوب طراحی شده و از جزییات بالایی برخوردار است. جزییاتی که نه تنها به زیبایی بازی افزوده بلکه ممکن است سرنخی برای حل معماهای بازی باشند. همچنین نباید موسیقی را هم نادیده بگیرید. موسیقی در کنار فضای گرافیگی بازی توانسته اتمسفر قابل قبولی را در بازی ایجاد کند و حس و حال ترس و هیجان را به کار منتقل خواهد کرد.

 

تصاویر
ویدئو ها