صنعت گیم کشور با توجه جدی و افزایش  اعتبارات شکوفا می‌شود

تولیدکننده بازی رایانه‌ای "اگر من کوچک بودم" با بیان اینکه تولیدکنندگان استانی در زمینه ساخت بازی‌های رایانه‌ای پیشرفت چشمگیری داشتند،گفت: صنعت گیم کشور با توجه جدی و افزایش اعتبارات شکوفا می‌شود.

به گزارش معاونت ارتباطات بنیادملی بازی های رایانه ای، محمد آتش پنجه یادآور شد: برپایى نمایشگاه بازى هاى رایانه اى در نقاط مختلف کشور مى تواند در تولید بازی رایانه ای بومی تاثیر گذار باشد.

وی ادامه داد: در ابتدای برگزاری نمایشگاه استانی باید ذائقه مخاطبان را مورد بررسی قرار داد تا بتوان محصول مورد نیاز آنها را در نمایشگاه ارایه داد. 

تولیدکننده بازی رایانه ای"اگر من کوچک بودم"با بیان این که نمایشگاه هاى استانى گیم تاثیر بسزایی در رونق  بازار گیم  دارد افزود: ارتقاى سطح کیفى بازى هاى رایانه اى در گرو معرفی محصولات گیم در اقصی نقاط کشور است .

آتش پنجه به فعالیت رو به گسترش تولیدکنندگان استانی در زمینه  صنعت گیم  اشاره کرد و توضیح داد: صنعت بازی های رایانه ای مربوط به پایتخت نمی شود و بسیاری از شهرهای کشور در حال ساخت عناوین بزرگى در زمینه بازی های رایانه ای هستند. 

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه استانی می تواند علاوه بر تولید بازی رایانه ای بومی تولیدکنندگان و مخاطبان گیم را در یک  رویداد فرهنگی گرد هم  آورد.

به عقیده این تولید کننده بازی رایانه ای، جذب نخبگان شهرستانى درعرصه گیم  تنها با برپایی نمایشگاه محقق نمی شود بلکه سرمایه گذاری و توجه جدی به ظرفیت های استانی و بومی از سوی نهاد متولی گیم بستر فعالیت برای جذب فعالان این عرصه خواهد بود.

تولید کننده بازی رایانه ای "اگر من کوچک بودم"همچنین تمرکز فعالیت های گیم در قالب وظایف بنیاد ملی بازی های رایانه ای را ضروی خواند و تاکید کرد: پراکنده کاری و تعدد مجموعه های مدعی حمایت از تولید در عرصه گیم به تحقق برنامه های کلان حوزه یاد شده صدمه می زند.

آتش پنجه خواستار افزایش بودجه و توجه جدی مسوولان و دست اندرکاران عرصه فرهنگی به حوزه گیم شد.

این تولید کننده بازی های رایانه ای همچنین برپایی مسابقات منظم و هدفمند گیم و ساماندهی فعالیت گیم نت ها از طریق بنیاد ملی بازی های رایانه ای را زمینه ای برای ارتقای سطح علمی تولیدات و فرهنگ استفاده از گیم در کشور عنوان کرد.