مرکز آموزش بازی سازی در نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران معرفی می‌شود

نحوه فعالیت و نقشه آموزشی انستیتو بازی سازی رایانه‌ای در نمایشگاه بین المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران به علاقه‌مندان معرفی می‌شود.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، نحوه فعالیت انستیتو بازی سازی در بخش های آموزشی در غرفه این مجموعه در نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای که تیرماه امسال در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود به علاقه مندان معرفی خواهد شد. 
براساس این گزارش، علاقه مندان با حضور در این غرفه می توانند با مفاد آموزشی دوره های کارشناسی بازی سازی در این انیستیو آشنا شوند. 
همچنین علاقه مندان برای کسب اطلاعات در زمینه چگونگی عضویت در انستیتو بازی سازی و استفاده از دوره های بازی سازی در این مرکز می توانند به این غرفه مراجعه کنند. 
مخاطبان می توانند با حضور در غرفه انستیتو بازی سازی بنیاد ملی بازی های رایانه ای از نزدیک با دستاوردهای این مرکز آموزشی در عرصه بازی سازی رایانه ای از نزدیک آشنا شوند. 
بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای نخستین مرکز تخصصی بازی سازی کشور تحت عنوان «انستیتو ملی بازی سازی»، را سال گذشته راه اندازی کرد. 
در این مرکز آموزشی، دوره‌های آموزشی در قالب چندین رشته تخصصی ارائه می‌شود که هر یک از این رشته‌ها شامل دروس عمومی، پایه و تخصصی است و در پایان هریک از این دوره‌ها به دانش آموختگان گواهینامه رسمی از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای اهداء خواهد شد.
بهره گیری از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه تولید بازی‌های رایانه ای، دسترسی به کتابخانه تخصصی، فضای آموزشی مناسب، کلاس‌های مجهز به فناوری‌های روز و برنامه ریزی دقیق آموزشی براساس آخرین متدهای بین‌المللی در زمینه ساخت بازی از ویژگی‌های «انستیتو ملی بازی سازی» است.
۴ رشته تخصصی برنامه نویسی بازی‌های رایانه‌ای با استفاده از موتورهای آماده، طراحی بازی، مبانی هنر دوبعدی در بازی‌های رایانه ای، مبانی هنر سه بعدی در بازی‌های رایانه ای برای ارائه در اولین دوره آموزشی این انستیتو در نظر گرفته شده است.
همچنین رشته‌های برنامه نویسی موتور بازی‌های رایانه‌ای، اصول انیمیشن مورد نیاز برای بازی‌های رایانه ای، موسیقی سازی برای بازی‌های رایانه ای، مدیریت پروژه‌های بازی، تست و کنترل کیفی بازی از برنامه‌های آتی این انستیتو در زمینه آموزش بازی سازی است.
دومین نمایشگاه و جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای تهران 6 تا 10 تیرماه سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.