برگزاری هجدهمین اردوی آموزش بازی‌سازی به میزبانی سیرجان

 هجدهمین دوره مقدماتی اردوی آموزش بازی‌سازی انستیتو ملی بازی‌سازی در شهر سیرجان استان کرمان برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اردوی آموزش بازی‌سازی شهر سیرجان ویژه علاقه‌مندان 15 سال به بالاست. این رویداد شش روزه شامل چهار روز کارگاه فشرده آموزش بازی‌سازی مقدماتی و دو روز مسابقه بازی‌سازی (گیم‌جم) است. در بخش اول، مباحث اصلی بازی‌سازی توسط اساتید مجرب انستیتو ملی بازی‌سازی تدریس می‌شود.

در دو روز پایانی این رویداد، مسابقه بازی‌سازی‌ (گیم‌جم) برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگانی که در کارگاه‌های آموزشی حضور داشته‌اند با راهنمایی‌های اساتید و با بهره‌بردن از آموزش‌هایی که در کارگاه‌ها به‌دست آورده‌اند، بازی می‌سازند. در انتها بازی‌های ساخته شده داوری و از سه نفر تیم برگزیده اول، تقدیر به عمل می‌آید. همچنین به تمامی شرکت‌کنندگان در این رویداد گواهی انستیتو ملی بازی‌سازی اعطا می‌شود و می‌توانند از حمایت‌های انستیتو برای شرکت در دوره‌های بازی‌سازی بهره‌مند شوند.

این اردو از 12 تا 17 اسفند با حمایت موسسه فرهنگی هنری «معراج اندیشه» گل گهر سیرجان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان این استان برای حضور در این اردوی آموزش بازی‌سازی می‌توانند از اینجا ثبت‌نام کنند.

یادآور می‌شود انستیتو ملی بازی‌سازی بنیاد ملی بازی‌‌های رایانه‌ای با رویکرد کشف استعدادهای بازی‌سازی در سراسر ایران، اردوهای آموزش بازی‌سازی را در استان‌ها و شهرهای مختلف کشور برگزار می‌کند.