تمدید مهلت ارسال آثار به ششمین رویداد بین‌المللی جایزه بازی‌های جدی

مهلت ارسال آثار به ششمین رویداد بین‌المللی جایزه بازی‌های جدی بنا به درخواست بازی‌پژوهان، تمدید شد و بازی‌پژوهان تا 19 آبان‌ماه فرصت دارند تا مقالات و بازی‌های خود را ارسال کنند.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، دبیرخانه جایزه بازی‌های جدی میزبان آثار تولید شده و یا نسخه به‌روزرسانی شده با بیش از ۴ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و یا جایزه نقدی خواهد بود.

پس از دریافت آثار ارسالی، بازی‌های جدی در سه مرحله مورد داوری تولید، داوری تجاری و داوری علمی قرار می‌گیرند و پس از بررسی‌های داوران، تیم‌های منتخب برای فینال، به ارائه دستاوردهای خود خواهند پرداخت.

همچنین سمپوزیوم بازی‌های جدی پذیرای مقالات تخصصی با بیش از 900 میلیون ریال جایزه برای مقالات منتخب در حوزه بازی‌های جدی است.

مقالات پذیرفته‌شده در سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی ۱۴۰۲ برای نمایه‌سازی در پایگاه معتبر استنادی IEEE Xplore به این پایگاه ارسال و نمایه می‌شوند. مقالاتی در IEEE نمایه خواهند شد که ضمن رعایت استانداردهای کیفیتی همچون محتوای علمی مناسب، فاقد سرقت علمی و ادبی بوده و ازلحاظ نگارش و گرامر در سطح بالایی باشند.

 لازم به ذکر است مقالات پذیرفته‌شده در ISGS2023، مجدداً توسط IEEE Xplore مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و از جنبه کیفیت علمی و کیفیت نگارشی بررسی می‌شوند. همچون سال گذشته، مقالات فقط به‌صورت انگلیسی پذیرفته می‌شوند. همچنین از میان مقالات ارسال شده، مقالات منتخب علاوه بر دریافت جایزه نقدی، در روز سمپوزیوم به‌صورت شفاهی ارائه می‌شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال بازی به بخش جشنواره بازی جدی سال ۱۴۰۲، اینجا کلیک کنند.

برای شرکت در بخش سمپوزیوم بازی­‌های جدی۱۴۰۲ نیز اینجا کلیک کنید.