معرفی و عرضه دو بازی آموزشی در نمایشگاه «آبادیران»

اولین نمایشگاه محصولات دانش بنیان « آبادیران» کار خود را در مصلای امام خمینی (ره) آغاز کرده است. شرکت دانش بنیان مانا علم از تیم‌های مرکز رشد بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نیز با حضور در بخش فناوری‌های آموزشی این نمایشگاه به معرفی محصولات خود پرداخته است.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، اولین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات دانش بنیان آبادیران به همت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در حال برگزاری است. احصای ظرفیت‌های بومی مناطق و توسعه زنجیره ارزش محصولات و ظرفیت‌ها، رفع چالش‌های مناطق محروم و ایجاد اشتغال با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور از رویکردهای محرومیت‌زدایی در این نمایشگاه به شمار می‌رود.

این نمایشگاه میزبان ۳۰۰ شرکت فناور، دانش‌بنیان و استارت‌آپ است و قرار است از توانمندی‌های این شرکت‌ها به منظور رفع نیازها و محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف کشور استفاده شود.

شرکت دانش بنیان مانا علم از شرکت‌های فعال در حوزه تولید بازی‌های جدی نیز با حضور در این نمایشگاه به معرفی دو محصول کیداکد و گیم مت پرداخته است. گیم مت از محصولات جدید این شرکت دانش بنیان است که با هدف افزایش تحرک بچه‌ها در هنگام انجام بازی‌های دیجیتالی طراحی شده است و با اتصال به بازی‌های پلتفرم موبایل امکان تحرک بیشتر هنگام بازی در بچه‌ها را افزایش می‌دهد .

دیگر محصول عرضه شده این شرکت در نمایشگاه آبادیران پلتفرم کیداکد است. کیداکد پلتفرم آموزش برنامه‌نویسی و سواد دیجیتال ویژه کودکان 6 تا 12 سال است.

گفتنی است این نمایشگاه در ۵ محور اصلی مسکن و زیرساخت توسعه روستایی، کشاورزی، دامپروری و شیلات، ماشین آلات کوچک، سلامت، بهداشت توانبخشی و فناوری‌های آموزشی تا ۲۵ خرداد در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.