مسیری مطمئن برای صادرات بازی

انتشار بین‌المللی بازی‌ یکی از چالش‌های همیشگی بازی‌سازان است و برای دستیابی به این بازار جذاب و پردرآمد راه‌های مختلفی را امتحان می‌کنند. اما سوال اینجاست که با چه روش مطمئنی می‌توان سراغ این کار رفت؟


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، یکی از روش‌های کاربردی برای نشر بین‌المللی بازی استفاده از خدمات ناشرینی است که در زمینه خدمات صادراتی فعالیت می‌کنند. ساختار حمایتی همگرا در ادامه برنامه گفت‌وگوهای زنده اینستاگرامی خود با همکاران حمایتی همگرا، این هفته سراغ یکی از این شرکت‌ها و معرفی خدمات آن به اعضاء همگرا خواهد رفت.
شرکت «نارین گیمز» که به‌عنوان یکی از همکاران حمایتی همگرا پلتفرم‌های مختلفی برای نشر بین‌المللی بازی در اختیار دارد و به راحتی می‌تواند بازی‌های ویدئویی تیم‌ها یا شرکت‌های بازی‌سازی را در سطح منطقه منتشر کند. نارین گیمز که تجربه صادرات بازی‌های پرسیتی، بزن بهادر و سیستان لجندز را در اختیار دارد، می‌تواند در زمینه معرفی مسیرهای نشر بین‌المللی بازی تخفیف‌های ویژه‌ای را برای استفاده از این خدمات در اختیار اعضاء همگرا قرار دهد.

به همین منظور محسن جهانبخش مدیر کسب‌ وکار نارین ‌گیمز روز دوشنبه 4 اسفند 1399 از ساعت 13در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی درباره خدمات و پلتفرم‌های نشر این شرکت صحبت می‌کند و پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

این گفت‌وگو را در صفحه همگرا به نشانی Hamgara_vgame دنبال کنید.