تخفیف ویژه پلتفرم متریکس برای بازی‌سازان عضو همگرا و فراهمگرا

شاید مهمترین دغدغه بازی‌سازان آنلاین، جذب و نگهداشت کاربر باشد، به خصوص زمانی که شما به عنوان سازنده بازی تبلیغاتی را برای بازی انجام می‌دهید. یعنی تا موقعی که اطلاعات دقیق و به‌‌‌‌روزی از مخاطبان بدست نیاورید، نمی‌توانید برای جذب بیشتر و حفظ کاربرانی که بازی را نصب کردند برنامه‌ریزی و اقدام کنید.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در این شرایط که همه به سمت دیجیتال مارکتینگ گرایش پیدا کرده‌اند، شاید جای اشتباه وجود نداشته باشد و اگر بخواهید از طریق روش تجربه و شکست برای جلو بردن پروژه‌تان اقدام کنید، زمین بخورید و یا حداقل هزینه‌های زیادی به شما تحمیل شود و در نهایت پروژه کاملا شکست بخورد. برای همین خیلی‌ها سراغ حرفه‌ای‌ها در این زمینه می‌روند تا هم کاربر بیشتری بدست بیاورند و هم ریسک شکست پروژه را کاهش دهند.
با این رویکرد، ساختار حمایتی همگرا در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای براساس هدف اصلی خود که معرفی و حمایت از بهترین و به‌صرفه‌ترین خدمات مورد نیاز صنعت بازی‌سازی ایران است، همکاری مشترکی را با پلتفرم متریکس به عنوان اولین پلتفرم هوشمند آنالیز موبایل مارکتینگ آغاز کرده است.
این همکاری مشترک به منظور هموارتر کردن مسیر رشد بازی‌سازان صورت می‌گیرد و به همین منظور متریکس در تعامل با ساختار حمایتی همگرا، بسته Enterprise را با 50% تخفیف برای اعضای همگرا و فراهمگرا در نظر گرفته است. ضمن اینکه اعضای همگرا می‌توانند علاوه بر تخفیف، از اعتبارشان نیز برای دریافت این خدمات استفاده کنند و مبلغ کمی را برای گرفتن این سرویس پرداخت کنند.
البته این تخفیف‌ها در بسته‌های مختلف وجود دارد که اعضای همگرا و فراهمگرا برای دیدن آنها باید با اطلاعات کاربری وارد سامانه همگرا شوند و پروپوزال متریکس را از قسمت خدمات تبلیغات، بازاریابی و نشر دریافت کنند. حالا شاید این سوال برای خیلی‌ها مطرح باشد که پلتفرم متریکس چیست و دقیقا چه خدماتی به بازی‌سازان ارائه می‌دهد؟

متریکس، اولین پلتفرم هوشمند آنالیز موبایل مارکتینگ
متریکس به‌عنوان یک ابزار تحلیلگر شخص ثالث ، تلاش می‌کند تا نتایج کمپین‌ها در هر یک از کانال‌ها و شبکه‌های تبلیغاتی را در قالب گزارش‌هایی شفاف و قابل‌فهم به تبلیغ دهندگان ارائه دهد. در واقع اگه بخواهیم راحت‌تر این سرویس را معرفی کنیم، باید بگوییم که این شمارنده به سوالاتی از این دست که برای شما در مرحله انتشار بازی پیش می‌آید، جواب می‌دهد: «هریک از کاربران بازی شما از چه منبعی جذب ‌شده‌اند»، «کاربران شما چه مشخصات و رفتاری در بازی دارند»، «در جذب کاربران جدید از طریق کمپین‌های تبلیغاتی تخلف یا تقلبی رخ نداده».

تبلیغ‌دهنده‌ها یا ناشرین با داشتن این اطلاعات می‌توانند تبلیغات مؤثرتری را ارائه دهند و باعث شوند تا کاربران بیشتری با هزینه‌کرد منطقی‌تری جذب بازی شما شوند. در کنار این موضوع با داشتن این داده‌ها ناشرین می‌توانند خیلی بهتر مخاطب بازار و سلیقه‌ آنها را بشناسند و از این طریق به ارائه خدمات هدفمندتر و بهتر بپردازند.

پلتفرم متریکس چه سرویس‌هایی ارائه می‌دهد؟
اتریبیوشن (Attribution)، آنالیتیکس (Analytics) و مقابله با تقلب (Anti-Fraud) سرویس‌هایی است که پلتفرم متریکس به بازی‌سازان ارائه می‌دهد. برای آشنایی بهتر اعضاء ساختار حمایتی همگرا بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با این خدمات و استفاده صحیح‌تر از آن، همگرا ترتیب گفتگویی لایو در صفحه اینستاگرام خود با سید محمد طاهری، مدیر فنی متریکس را داده است. این گفتگو با رویکرد آشنایی هرچه بیشتر بازی‌سازان عضو همگرا با متریکس، خدمات قابل ارائه آن و نحوه استفاده از آنها به همراه تخفیف‌های ویژه همگرا روز چهارشنبه 2 مهر 1399 از ساعت 13 انجام می‌شود.

همه بازی‌سازان چه آنهایی که عضو ساختار حمایتی همگرا و فراهمگرا بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای هستند و چه آنهایی که نیستند، می‌توانند این گفتگوی زنده را روز چهارشنبه از طریق صفحه همگرا به نشانی Hamgara_vgame  دنبال کنند.