خبر ویژه از ترم تابستان کلاس‌های انستیتو ملی بازی‌سازی / اولین گردهمایی ویژه اساتید بازی‌سازی

اولین ماه تابستان که به نیمه برسد، ترم تابستانی کلاس‌های انستیتو ملی بازی‌سازی نیز شروع می‌شود. دوره‌ای که یک تفاوت عمده با سایر دوره‌های آموزشی انستیتو دارد.


این ویژگی مهم به آن برمی‌گردد که طرفداران آموزش بازی‌سازی، این بار پای آموزش‌های تخصصی اساتیدی می‌نشینند که همگی از برجسته‌ترین‌های صنعت بازی ایران هستند و این اولین بار است که تمام اساتید درجه اول این حوزه مهم فنی وهنری برای آموزش علاقمندان گردهم می‌آیند.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در کلاس‌های دوره تابستان انستیتو ملی چهره‌های شناخته شده این صنعت در جایگاه‌هایی چون بازی‌ساز، مدیر استودیو و مدرس باسابقه حوزه بازی‌سازی، 22 عنوان درسی معرفی شده را به شرکت کنندگان در این دوره آموزش می‌دهند.
این دوره‌ها به صورت حضوری و آنلاین آموزش داده می‌شود که به خاطر مسائل مربوط به ویروس کرونا، دوره‌های حضوری با تخفیف بیشتری برای علاقمندان برگزار خواهد شد. اگر تمایل به شرکت در این کلاس‌ها دارید، همین حالا اینجا را کلیک کنید. 

 

افزایش گروه‌های تخصصی بازی‌سازی در انستیتو

خبرخوب دیگر اینکه، انستیتو ملی بازی‌سازی طی یک نیازسنجی و با هدف توسعه آموزش بازی‌سازی در کشور،گروه‌های خود را از 4 عنوان به 5 عنوان طراحی، فنی، هنری، رسانه و مدیریت کسب و کار در سال 99 افزایش داده است. مدیریت این گروه‌ها نیز بر عهده چهره‌های شاخص صنعت بازی است؛ امیرمحمدرضایی مدیرگروه طراحی، محمد امین شهیدی مدیر گروه هنری، علی نیک‌نژاد مدیرگروه فنی، علی فخار مدیر گروه رسانه و محمد زهتابی مدیرگروه مدیریت کسب و کار خواهند بود.

گفتنی است با توجه به شرایط کشور که هنوز در دوران لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ناشی از شیوع کرونا هستیم، دوره‌های حضوری تابستانی انستیتو ملی بازی‌سازی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با ظرفیت محدود برگزار می‌شود.