تخفیف ویژه رویداد آنلاین تجاری Gamebizcon برای بازی‌سازان ایرانی

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در راستای زمینه‌سازی ورود بازی‌سازان ایرانی به بازارهای بین‌المللی، رایزنی‌هایی را با برگزارکنندگان «کنفرانس تجاری بازی» صورت داده و بر این اساس، رویداد آنلاین تجاری Gamebizcon برای ثبت‌نام بازی‌سازان ایرانی، تخفیف 50 درصدی در نظر گرفته است.


 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ رویداد Gamebizcon توسط شرکت Bizztech و با همکاری igda در تاریخ های 28 الی 30 ژاونویه 2020 (30 دی الی 2 بهمن 1398)، به صورت آنلاین، برگزار خواهد‌شد. Bizztech یکی از ارائه‌دهندگان مطرح پلتفرم همتاگزینی (matchmaking) در رویدادهایی نظیر گیمزکام آلمان است که در حال حاضر با بیش از 75000 فعال صنعت گیم در ارتباط است.

در رویداد Gamebizcon بازی‌سازان، ناشران، سرمایه‌گذاران و ارائه‌دهندگان سرویس از نقاط مختلف دنیا حضور خواهند‌داشت و از طریق جلسات آنلاین از پیش تعیین شده با یکدیگر تعامل خواهند‌کرد. هم‌زمان با این جلسات 4 رویداد جانبی به شرح زیر نیز برگزار خواهد‌شد:

  • Gamebizpitch: در این بخش شرکت‌ها فرصت دارند تا فایل معرفی خود را تا 21 ژانویه ارسال و در ایام برگزاری رویداد بازخوردهای صادقانه و مشاوره‌های تخصصی از کارشناسان صنعت دریافت کنند.
  • AMA: امکان پرسش از متخصصان درباره صنعت بازی‌های ویدئویی در سال 2020
  • میزگرد 1: بازی‌های ویدئویی- پلتفرم اجتماعی آینده
  • میزگرد 2: ورزش‌های الکترونیک- ارزشی تاثیرگذار، فراتر از صنعت بازی‌های ویدئویی

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر درباره رویداد می­‌توانند به این آدرس  مراجعه کرده و در صورت تمایل به شرکت و دریافت لینک ثبت‌نام با تخفیف 50% درخواست خود را به آدرس contact@ircg.ir ارسال نمایند.