جشنواره بازی‌های جدی سال، رکورد زد/ حضور 72 بازی در این دوره

در رویداد SeGaP2017، مجموعا 54 بازی و در رویداد SeGaP2018 مجموعا 36 بازی برای جشنواره ارسال شده بود و در دوره سوم این رویداد، دبیرخانه SeGaP2019  مجموعا 72 اثر دریافت کرده است.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ حامد نصیری، دبیر جایزه بازی‌های جدی از شکسته شدن رکورد تعداد ارسال آثار به جشنواره بازی جدی سال خبر داد. بر این اساس، در رویداد SeGaP2017، مجموعا 54 بازی و در رویداد SeGaP2018 مجموعا 36 بازی برای این جشنواره ارسال شده و این در حالی است که در دوره سوم این رویداد، دبیرخانه SeGaP2019 مجموعا 72 اثر دریافت کرده است.

نصیری تاکید کرد: با اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جایزه بازی‌های جدی، بازی‌های ارسال شده در حال پردازش جهت ارائه به هیئت داوران هستند.

وی افزود: هیئت داوران جشنواره تا هفته آینده فینالیست‌های این رویداد را مشخص خواهند کرد؛ اما تمام آثار ارسالی که حائز صلاحیت حداقلی برای بخش جشنواره باشند، فارغ از امتیاز داوران به حامیان مالی رویداد معرفی خواهند شد.

 

لازم به ذکر است که فینال «جشنواره بازی جدی سال 1398» روز جمعه 6 دی‌ماه در دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی- تالار الزهرا(س) برگزار خواهد شد.

علاقمندان می توانند برای حضور در سمپوزیوم و اختتامیه SeGaP2019 با استفاده از این لینک اقدام نمایند.