آکادمی داوران جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران برندگان تمام ادوار گذشته را شامل می‌شود

آکادمی داوران جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران متشکل از تمامی برندگان هفت دوره گذشته جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران تشکیل شده است.

این آکادمی که با نظر شورای سیاست‌گذاری تشکیل شده و عضویت در آن مادام‌العمر است، متشکل از نمایندگان رسانه‌‌های تخصصی و برندگان دوره‌های پیشین جشنواره است.

همچنین قرار است افرادی که در هر دوره از جشنواره جایزه می‌گیرند، از این پس به اعضای آکادمی افزوده شوند. در این دوره نیز انتخاب بهترین بازی هر ژانر برعهده آکادمی داوران گذاشته شده و اکنون فرایند داوری آغاز شده است.

با توجه به این نکته که برندگان تمام ادوار جشنواره می‌توانند عضو آکادمی جشنواره بازی‌های ویدیویی باشند، دبیرخانه جشنواره در هفته‌های گذشته تلاش کرده با این افراد تماس گرفته و از آن‌ها برای حضور در آکادمی دعوت کند. در واقع برای انتخاب اعضای آکادمی با تعداد بسیار بیشتری از تعداد انتخاب شده فعلی تماس گرفته شده اما به دلیل قدیمی و از دسترس خارج بودن ایمیل‌ها و شماره‌ها برخی از این تماس‌ها به نتیجه نرسیدند. به این ترتیب در صورتی که جزو برندگان هفت دوره‌ی پیشین بوده‌اید اما ایمیل دعوت به آکادمی را دریافت نکرده‌اید، هرچه سریع‌تر با دبیرخانه جشنواره با شماره 88860923 تماس بگیرید.

همچنین ذکر این نکته الزامی است که لیست تهیه‌شده مشترکاتی داشته و برای مثال برخی از اعضای آکادمی در چندین دوره برنده جایزه شده بودند. در چنین مواردی جدیدترین جایزه در آخرین دوره‌های جشنواره مد نظر قرار گرفته و ذکر دوره‌های آخر به معنای این نیست که افراد دوره‌های قبل در لیست حضور ندارند.