ربات‌های پرنده به نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای آمدند

کانون رباتیک شهر تهران تعدادی ربات از جمله ربات های پرنده، امدادگر و ربات های آموزشی را در دومین  نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای در معرض بازدید علاقه مندان قرار داده است.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این ربات ها عمدتا از سوی دانش آموزان و دانشجویان علاقه مند به علوم رایانه در کانون رباتیک شهر تهران که در منطقه 20 واقع است، طراحی و ساخته شده اند.
مسعود سیرتی معاون فناوری اطلاعات معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این باره گفت: شهرداری تهران قصد دارد تا از طریق استفاده از ظرفیت های محله های شهر تهران، دانش عمومی مردم در حوزه فناوری اطلاعات را ارتقا دهد و به همین منظور هر یک از محله ها با محویت یکی از موضوعات مرتبط با این بحث فعال شده اند.
وی یاد آور شد که تاکنون کانون های متعددی از جمله کانون رباتیک، کانون بازی های رایانه ای، کانون وبلاگ نویسان ، کانون گوشی های تلفن همراه و... تشکیل شده اند.
سیرتی اضافه کرد: ثبت نام از علاقه مندان برای شرکت در این کانون ها در حاشیه دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای انجام می شود تا نوجوانان و جوانان را در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات آموزش دهد.
دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران ششم تا دهم تیرماه از ساعت 10 تا 20 در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.