خانواده ها حضوری گسترده در نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران دارند

خانواده ها در سومین روز از برپایی نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران حضوری گسترده در این رویداد فرهنگی دارند.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، گروه های سنی مختلف از صبح روز پنجشنبه و در سومین روز از برپایی نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران، حضوری گسترده در این رویداد فرهنگی دارند و بخش خانواده نمایشگاه بازی های رایانه ای مملو از والدینی است که فرزندانشان را برای آشنایی هرچه بیشتر با بازی های رایانه ای بومی به مصلای امام خمینی (ره) آورده اند. 
خانواده ها می توانند با حضور در مصلای امام خمینی (ره) محل برپایی دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران با دنیای مجازی آشنا و از آسیب های بازی های خشونت آمیز خارجی مطلع می شوند .
حضور خانواده در این محیط فرهنگی نشان از این دارد که اکثر خانواده ها با بازی های رایانه ای و دنیای مجازی به نوعی درگیر هستند و برای اوقات فراغت فرزندانشان ارزش قائل هستند.
ازدحام خانواده ها و فرزندانشان در غرفه های توزیع کننده بازی خانواده ها دقت بر نظام رده بندی سنی درج شده روی بازی ها بازی مناسب سن کودکانشان را انتخاب می کنند .
بخش خانواده در دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران میزبان خانواده ها است و بخش های تفریحی مختلفی در قالب دنیای بدون بازی های رایانه ای برای گروه های مختلف سنی در این بخش تعبیه شده است. 
دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران تا دهم تیرماه از ساعت 10 صبح تا 20 در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.