ثبت نام از طراحان بازی در غرفه انستیتو بازی سازی در نمایشگاه تهران

انستیو بنیاد ملی بازی های رایانه ای به عنوان بازوی آموزشی این نهاد در نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای اقدام به ثبت نام از علاقه مندان طراحی بازی های رایانه می کند.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، "بهزاد پاهنگ" مسوول انیستیو ملی بازی سازی گفت: دوره های آموزش طراحی بازی های رایانه ای از پاییز سال گذشته آغاز شد و این دوره ها بسته به نوع رشته بین پنج تا هشت ترم تحصیلی به طول می انجامد که مدت هر ترم سه ماه است.
وی شرط لازم برای ثبت نام در این دوره های آموزشی را داشتن حداقل 17 سال سن دانست و گفت: دوره های آموزشی به گونه ای طراحی شده اند که تنها کسانی که استعداد و علاقه مندی لازم را برای یادگیری طراحی بازی های رایانه ای دارند، می توانند آن را پشت سر گذاشته و مدرک دریافت کنند.
پاهنگ تاکید کرد که نخستین دوره هنرجویان این مرکز در حاشیه دومین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای در قالب هشت تیم با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی از راه ندازی مرکز رشد در انستیتو ملی بازی سازی خبر داد و گفت که ثبت نام در این مرکز نیز در حاشیه نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران در حال انجام است که با استقبال خوبی از سوی مراجعه کنندگان رو به رو شد.
به گفته پاهنگ مرکز رشد انیستیتو ملی بازی سازی قصد دارد تا امکانات و مکان مورد نیاز برای طراحان بازی های رایانه ای را در اختیار آنان بگذارد تا گروه های بازی ساز که امکانات لازم برای تولید بازی را در اختیار ندارند، بتوانند با استفاده از امکانات این مرکز در عرصه بازی های رایانه ای به فعالیت بپردازند.
دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران از ششم تا دهم تیرماه از ساعت 10 تا 20در مصلی امام خمینی (ره) برپاست.