برگزاری کارگاه آموزشی  اصول کار تیمی با رویکرد پروژه

کارگاه آموزشی اصول کار تیمی با رویکرد پروژه در راستای کارگاه اسکرام با رویکرد مدیران پروژه و تولید کنندگان نرم افزار در اولین روز از نمایشگاه دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی‌های رایانه‌ای تهران در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد. 
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این کارگاه آموزشی با ارائه مهندس مهدی علیپور، مدیر عامل شرکت ایده پردازان راهبرد کسب و کار برای علاقه مندان این حوزه برگزار شد.
 بنابر این گزارش، در این کارگاه انجام کار تیمی در ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 
 این گزارش حاکیست،  مبحث آشنایی با جامعه شناسی ایرانی ها در این کارگاه با زیرمجموعه های بیگانگی تاریخ، حقیقت گریزی و پنهان کاری، ظاهر سازی و قهرمان پروری در انجام پروژه های ایرانی مورد بحث وبررسی قرار گرفت. 
علیپور در این گارگاه افزود: مجموعه ای مانند طنز کلاه قرمزی نمونه ای ازیک کار تیمی موفق است. چرا که یک هدف استراتژیک در آن دنبال شده است.
  وی ادامه داد: در کشورهای آمریکایی تمام افراد با پر کردن فرم PCP هدف استراتژیک خود را مشخص می کنند و معمولاً موفق هستند. 
مدیر عامل شرکت ایده پردازان راهبرد کسب و کار اظهار کرد: کارتیمی در صورتی که خلاقانه و با رویکرد فرهنگی و اجتماعی باشد می تواند با رعایت اصولی خروجی موفق داشته باشد، بنابر این داشتن هدف استراتژیک در زندگی و کار گروهی یکی از اصول مهم در اجرای موفق یک کار تیمی است. 
گفتنی است، در این کارگاه  که مورد استقبال زیادی قرار گرفته بود، حضور علاقه مندانی از گروه های سنی مختلف بین 15 تا 50 سال به چشم می خورد. 
دومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران تا دهم تیرماه در مصلی امام خمینی (ره) برپاست.