ایران از طرفداران بزرگ بازی‌های رایانه‌ای در دنیا است

مدیر برگزاری نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای در دبی گفت: نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای در ایران بهتر از تصوراتم برگزار شد و استقبال از این نمایشگاه نشان از علاقه مندی مردم به بازی‌های رایانه‌ای دارد.

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، کوی چی یوکویما (koi chi yokoyema) از ژاپن نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران را از نظر کیفی مناسب ارزیابی کرد و افزود : استقبال گسترده مردم در دو روز نخست برپایی این رویداد فرهنگی میهمانان خارجی را شگفت زده کرد.

وی تاکید کرد: مساحت نمایشگاه تهران برابر فضای نمایشگاه بازی در دبی است اما در مقایسه با کشورهای دیگر بسیار بزرگ است.

مدیر برگزاری نمایشگاه بازی رایانه ای دبی افزود : برگزاری نمایشگاه بازی های رایانه ای برای دومین بار با استقبال قابل توجهی از سوی جوانان ایرانی روبرو شده است که این نکته حائز اهمیتی است.

کوی چی یوکویما تاکید کرد: ارتباط خوب نسل جوان ایرانی با بازی های رایانه ای و در عین حال اقبال به تولیدات داخلی نکته جالبی است .

کارشناس محیط زیست یادآور شد : بازی های ارائه شده به در نمایشگاه کیفیت خوبی دارد و امیدوارم ایران در این عرصه به موفقیت های چشمگیری برسد .

وی یادآور شد : بازی های ایرانی اکشن مانند بازی های خارجی است با این تفاوت که در بازی های ایرانی شئونات اسلامی رعایت شده است .

دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران ششم تا دهم تیرماه از ساعت 10 صبح تا 20 برپاست.