بازی‌های ایرانی در صورت معرفی صحیح جایگزین آثار خارجی می‌شود

مدیر عامل شرکت بازی سازی کوثر نگار رایانه گفت : تبلیغات موثر برای بازی‌های رایانه‌ای داخلی موجب معرفی صحیح این نوع بازی‌ها به مخاطبان و جایگزینی این آثار بجای آثار خارجی برای کاربران می‌شود.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، محمد بیک مولایی به اهمیت برگزاری جشنواره بازی های رایانه ای تهران اشاره کرد و افزود : اکثر خانواده ناخواسته با بازی های رایانه ای در ارتباط هستند و با برگزاری چنین نمایشگاه هایی این ارتباط پررنگ تر می شود .
وی یادآور شد : زمانی که خانواده ها با بازهای رایانه ای داخلی آشنا و از اهداف بازی سازان بومی مطلع شدند متوجه کاهش آسیب های بازی های رایانه ای فرزندانشان خواهند شد .
به گفته بیک مولایی ، تبلیغات مناسب موجب فروش بالای محصولات داخلی و کم رنگ شدن خرید بازی های خارجی از سبد کالای خانواده ها می شود که بنیاد ملی بازی های رایانه ای با افزایش تبلیغات خود می تواند تولید کنندگان داخلی را بیش از پیش حمایت کند .
مدیر عامل شرکت کوثر نگار رایانه تاکید کرد : بازی های داخلی بدون شک با رعایت شاخص های اخلاقی ساخته می‌شوند و این در حالی است که بازی های رایانه ای خارجی به دلیل خشونت بسیار تبعاتی را برای نسل جوان به همراه دارند. 
این بازی ساز تاکید کرد: خانواده ها باید بازی های داخلی را بشناسند تا بتوانند آنها را جایگزین بازی های خارجی کنند که این مساله تنها با معرفی بازی های داخلی در چنین نمایشگاه هایی میسر می شود .
دومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران 6 تا 10 تیرماه امسال در مصلای امام خمینی (ره ) برگزار می‌شود .