بازی‌های رایانه‌ای ایرانی ابزاری برای مقابله با جنگ نرم دشمن است

تهیه کننده فیلم قلاده های طلا گفت: بازی‌های رایانه‌ای ایرانی ابزار موثری در مقابله با جنگ نرم دشمن است و باید بیش از گذشته از تولید بازی‌های ایرانی حمایت کرد. 
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، محمد خزاعی به اهمیت برگزاری جشنواره بازی های رایانه ای تهران اشاره کرد و افزود: به هر حال خانواده ها خواسته یا ناخواسته با بازی های رایانه ای به عنوان صنعتی نوظهور آشنا هستند. 
وی یادآور شد: بازی های رایانه ای خارجی در سال های اخیر در کشور ما حضور پر رنگی داشته اند از این رو نباید وجود این بازی ها را که انحرافات اخلاقی دارند نادیده گرفت. 
دبیر سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر ادامه داد: جوانان تا ساعت ها در مقابل رایانه های خود قرار می‌گیرند و با استفاده از بازی های رایانه ای به دنبال رفع نیازهایشان هستند و باید به این نیازها از طریق تولیدات داخلی پاسخی مناسب داده شود. 
به گفته خزاعی، کشورهای خارجی با تولید بازی های رایانه ای ضد اسلامی تلاش می کنند ذهن نسل جوان ما را تسخیر کنند و در این میان تولید بازی های با کیفیت داخلی می تواند ابزار مناسبی برای مقابله با این هجمه باشد. 
وی تاکید کرد: نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران بدون شک راهکاری مفید برای معرفی تولیدات داخلی است و در این میان نهادهای مختلف باید اهتمام بیشتری به تولید بازی های با کیفیت داخلی با قابلیت رقابت با نمونه های خارجی را داشته باشند.