نخستین دوره جشنواره سراسری بازی نامه نویسی در فرهنگ رضوی برگزار می‌شود

نخستین جشنواره سراسری بازی نامه نویسی با موضوع اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی درقالب دهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) با حمایت و مشارکت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، دهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، هفتمین جشنواره سراسری نمایش نامه نویسی و اولین جشنواره سراسری بازی نامه نویسی به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) و همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود.
بر اساس اعلام دبیرخانه هفتمین دوره جشنواره سراسری نمایش نامه نویسی و اولین دوره بازی نامه نویسی در موضوع فرهنگ رضوی، این جشنواره در دو بخش مسابقه و جنبی برگزار می شود.
بر این اساس، بخش مسابقه شامل بازی نامه نویسی و نمایش نامه نویسی و بخش جنبی شامل برپایی کارگاه های تخصصی به منظور آموزش و ترغیب علاقه مندان به نوشتن موضوعات مرتبط با اهداف جشنواره است.
معارف رضوی، آداب زیارت، مناظرات حضرت، توسل به حضرت، تولد، زندگی و شهادت، زائر و مجاور، ایرانیان و امام رضا(ع)، مشتاقان حضرت در آنسوی مرزها، شفایافتگان، نزدیکان و اصحاب حضرت، کرامات رضوی، جایگاه ویژه علمی و اخلاقی حضرت، از موضوع های در نظر گرفته شده برای شرکت در بخش رقابتی این جشنواره  است.
مهلت ارسال آثار به این بخش 10 شهریور ماه سال جاری اعلام شده  است.

همچنین علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به آدرس اینترنتیQazvin.pr@gmail.com و www.qershad.ir مراجعه یا با شماره تلفن 02813691412  تماس حاصل نمایند.