نخستین جشنواره و نمایشگاه رسانه های تصویری و دیجیتال حوزه سلامت

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در نخستین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های تصویری و دیجیتال حوزه سلامت که از امروز چهارشنبه  7 بهمن در تهران برگزار می شود شرکت خواهد داشت.

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این جشنواره که نخستین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های تصویری و دیجیتال در حوزه سلامت است با هدف ترویج شیوه زندگی سالم و با تاکید بر آموزش همگانی، ایجاد جایگاهی برای عرضه و ارزیابی رسانه‌های تصویری و دیجیتال در حوزه سلامت و نیز به منظور فراهم کردن زمینه تبادل آرا و دستاوردها بین پدید آورندگان آثار تصویری و دیجیتالی در حوزه سلامت ، توسط دفتر آموزش وارتقای سلامت معاونت بهداشت وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در همین راستا و به منظور بالا بردن سطح دانش همگانی در زمینه بازی‌های رایانه‌ای و نقش موثر این کالای فرهنگی در حفظ سلامت افراد و به خصوص جمعیت جوان جامعه و همچنین معرفی نظام ملی رده بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای ESRA، در این جشنواره حضور دارد.

سلامت معنوی، بهداشت حرفه ای، بهداشت فردی، بهداشت روان، بیماری های واگیر، بیماری های غیر واگیر، اعتیاد، بهداشت مدارس، بهداشت مادران، تغذیه، فعالیت بدنی، میانسالان، سلامت سالمندان، کمک های اولیه، مسائل بهداشتی نوزادان و کودکان ، حوادث، بهداشت نوجوانان و جوانان از جمله موضوعات و عناوین مورد نظر در تولید آثار تصویری و دیجیتالی این جشنواره است.

لازم به ذکر است شعار « زندگی سالم، کلید سعادت » برای نخستین دوره این جشنواره در نظر گرفته شده است که همه اقدامات و برنامه‌های این دوره حول همین محور خواهد بود.

نخستین دوره جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های تصویری و دیجیتال حوزه سلامت  7 تا 9 بهمن ماه در سالن حجاب واقع درخیابان حجاب ، برپا خواهد بود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی www.salamatfestival.ir مراجعه نمایند.