شهرکرد به استقبال جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران می‌رود

جلسه هماهنگی برگزاری نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران در شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، رضا احمدی نماینده بنیاد با اشاره به اینکه نمایندگان دستگاه‌های مختلف استان از جمله موزش و پرورش، استانداری، فرمانداری، کانون فرهنگی هنری مساجد، شهرداری، صداوسیما و اتحادیه گیم نت داران در این جلسه حضور داشتند، گفت: در این جلسه که معاون مدیرکل ارشاد استان هم حضور داشت، سیاست‌ها و رویکردهای برگزاری نهمین دوره جام قهرمانان تبیین و نکات مهم در خصوص نحوه برگزاری رویداد بازگو شد.

دبیر نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران تصریح کرد: در جلسه هماهنگی استان چهارمحال و بختیاری 20 عنوان بازی ایرانی و بازی‌های حضوری این دوره از مسابقات معرفی شدند. همچنین در گزارشی فعالیت‌ها و خدمات بنیاد در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش ارائه شد. در حوزه دوره‌های آموزش بازی‌سازی و برگزاری اردوهای آموزشی نیز توضیحاتی ارائه شد که مورد استقبال نماینده آموزش و پرورش استان قرار گرفت.

به گفته احمدی برگزاری اردوهای آموزش بازی‌سازی و ایجاد شبکه مدرسین سواد رسانه‌‌ای در استان به منظور ارتقا سطح رسانه‌ای با توجه به محتوای تولید شده بنیاد از دیگر موضوعات مطرح شده در حاشیه برگزاری این جلسه بود.
این جلسه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.