021-88310222
پاپالند: فرار کله‌ها
پاپالند: فرار کله‌ها

بازی ایرانی پاپالند: فرار کله‌ها از جمله بازی‌های موبایلی بسیار خلاقانه و زیبا به حساب می‌آید که می‌تواند نظر هر بازیکنی را به سمت خود جلب کند. پاپالند با سبک گرافیکی خاص و بسیار زیبایی که دارد برای بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای جذاب خواهد بود.

داستان

پاپالند داستان چندان پیچیده‌ای ندارد و همه چیز خیلی سر راست برای بازیکن بیان می‌شود. داستان از یک نقاشی سیاه و سفید و کاغذهایی که با قیچی بریده‌ شده‌اند و دنیای بازی را تشکیل داده‌اند شروع می‌شود. پاپالند درباره یکسری کله است. کله‌هایی که با آرامش در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند؛ اما به یکباره بی‌گانه‌ها به سرزمین کاغذی آن‌ها حمله می‌کنند. در همین حال کله‌ها با هم متحد می‌شوند تا با بیگانه‌ها مبارزه کنند.


فضای هنری

بازی موبایلی پاپالند با الگوبرداری از نقاشی‌های کودکانه سیاه و سفید ساخته شده است. همچنین بازی به شکلی طراحی شده که این حس به بازیکن منتقل می‌شود که تمام اجرای تشکیل دهنده بازی روی یک میز قرار گرفته‌اند.  طراحی شخصیت‌ها و تمام المان‌هایی که در بازی مشاهده می‌کنید نقاشی‌های سیاه و سفیدی هستید که با انیمیشن‌های زیبایی حرکت می‌کنند. طراحی بازی آن‌قدر زیبا از کار درآمده که از آن لذت خواهید برد. در کل سبک گرافیکی این بازی در نوع خودش با بسیاری از بازی‌های خارجی هم رقابت می‌کند.

همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که موسیقی بازی نیز در کمک به گرافیک و ایجاد فضایی به شدت فانتزی و زیبا بی‌تاثیر نبوده است. صداگذاری بامزه بازی شاید بیشتر از هر چیزی دیگری نظر گیمر را به سمت خود جلب کند. صداهایی که به نظر با دهان ایجاد شده‌اند و شکلی ساده و جذاب دارند.


گیم‌پلی

گیم‌پلی بازی پاپالند را می‌توانیم از جمله بخش‌های بسیار هیجان‌انگیز و جذاب آن نام‌ ببریم. در گیم‌پلی بازی باید سعی کنید که دشمنان نتوانند شخصیت اصلی بازی را از بین ببرند. این کار را هم باید با به چپ و راست بردن شخصیت اصلی بازی انجام دهید.  این کار با فشار دادن سمت چپ و راست صفحه نمایش گوشی موبایل انجام می‌شود. تنوع دشمنانی که در طول بازی با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنید هم قابل توجه است و هر کدام آن‌ها به چالش‌های بازی اضافه می‌کنند. با پیشرفت در بازی می‌توانید قهرمان بازی را قوی‌تر کنید. کلی کله دیگر در بازی طراحی شده که می‌توانید با پیشرفت در بازی آن‌ها را به دست بیاورید.





تصاویر
ویدئو ها