عرضه محصول تعاملی «گیم مت» در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

محصول جدید شرکت دانش بنیان مانا علم با عنوان «گیم مت» که با هدف افزایش تحرک بچه‌ها در هنگام انجام بازی‌های دیجیتالی طراحی شده برای نخستین بار در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن عرضه شده است.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، فاطمه کاکا مدیرعامل شرکت دانش بنیان مانا علم از شرکت‌های بازی‌ساز فعال در حوزه ساخت بازی‌های جدی با اشاره به اینکه محصول جدید این مجموعه به نام «گیم مت» که همزمان با آغاز به کار سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در مصلی امام خمینی (ره) تهران عرضه و برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه معرفی شده است، گفت: این محصول با اتصال به بازی‌های پلتفرم موبایل امکان تحرک بیشتر هنگام بازی در بچه‌ها را افزایش می‌دهد .

به گفته فاطمه کاکا در حال حاضر این محصول بر روی تعدادی از بازی‌های موبایلی با موضوع قصص قرآنی پیاده‌سازی و اجرا شده و کودکان بازدیدکننده از نمایشگاه می‌توانند بازی‌های مربوط به داستان حضرت ابراهیم (ع)، حضرت نوح (ع) و حضرت سلیمان (ع) را با این گیم مت و به صورت حرکتی انجام دهند.

 این محصول در قالب 3 نسخه خانگی (ویژه استفاده خانواده‌ها در منزل)، حرفه‌ای (ویژه استفاده در مهدهای کودک و دارالقرآن‌ها) و سازمانی (ویژه استفاده در مدارس) آماده و برای فروش در نمایشگاه قرآن ارائه شده است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان مانا علم همچنین گفت: «گیم مت» برای کودکان 4 سال به بالا طراحی شده و قابلیت اتصال بازی‌های موبایلی متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی با رویکرد ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی بر روی این محصول تعاملی وجود دارد. با توجه به فضای زندگی آپارتمانی این محصول کمک می‌کند تا بچه‌ها به واسطه استفاده از گیم مت تحرک بیشتری در خانه داشته باشند و از کم تحرکی آنها هنگام انجام بازی‌های دیجیتالی جلوگیری شود.

خانواده‌های علاقه‌مند برای آشنایی بیشتر با این محصول و تهیه آن می‌توانند ضمن حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن، به بخش نوآوری‌های قرآنی، غرفه مهاد رسانه پژوه مراجعه کنند.

گفتنی است شرکت دانش بنیان مانا علم طراحی و تولید پلتفرم کیداکد که پلتفرم آموزش برنامه‌نویسی و سواد دیجیتال ویژه کودکان 6 تا 12 سال است را در کارنامه کاری خود نیز دارد.