تیم‌های برتر اردوی بازی‌سازی یزد معرفی شدند

اردوی آموزش بازی‌سازی و رویداد 2 روزه گیم جم انستیتو ملی بازی‌سازی در استان یزد با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این رویداد با رویکرد حمایت از کشف استعدادهای ناشناخته صنعت بازی در مناطق مختلف کشور و ایجاد زمینه تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز زیست بوم بازی‌های دیجیتال کشور از 16 تا 20 مهرماه با حضور شرکت‌کنندگانی از گروه‌های سنی مختلف دانش آموزی و دانشجویی در این استان برگزار شد.

در این رویداد مدرسان حوزه فنی بازی‌سازی 50 ساعت آموزش تخصصی به شرکت‌کنندگان علاقه‌مند به بازی‌سازی ارائه کردند و شرکت‌کنندگان در این اردو پس از اتمام فرآیند آموزش اولیه و تشکیل تیم، در قالب مسابقه بازی‏‌سازی (گیم‌جم) به تولید یک محصول براساس آموزش‌های ارائه شده پرداختند.

در پایان و براساس آرای داوران تیم‌های head shot، قارچ خور و Among us به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند. به تیم‌های برتر این رویداد علاوه بر جوایز نقدی، تخفیف‌های 90، 80 و 70 درصد برای استفاده از کل دوره‌های آموزشی انستیتو ملی بازی‌سازی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای نیز تعلق گرفت.

گفتنی است در ادامه برنامه‌ریزی‌های انستیتو ملی بازی‌سازی برای برگزاری اردوهای آموزش بازی‌سازی در استان‌های کشور، این اردوها در فصل پاییز 1401 در چند استان دیگر برگزار می‌شود.