بررسی ظرفیت‌ها و موانع صادرات بازی‌های «هایپر کژوال‌»

نخستین رویداد تخصصی صادرات بازی‌های هایپرکژوال از سوی استودیو بازی‌سازی «آنو» با همکاری دانشکده فنی دانشگاه تهران و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در نخستین رویداد تخصصی با موضوع صادرات بازی‌های هایپرکژوال، به مسائلی همچون انتقال داده و تجربه در زمینه انتشار بازی‌های هایپر کژوال و موانع صادرات این بازی‌ها پرداخته می‌شود.

 مروری بر وضعیت آماری بازی‌های هایپرکژوال، شناسایی افراد توانمند در این حوزه و ایجاد زمینه‌های برقراری ارتباط، بررسی جایگاه جهانی فروشگاه‌های عرضه بازی‌های موبایل و بررسی جدیدترین بازی‌های موبایلی فراگیر در سال 2022 از دیگر محورهای مهم و اصلی این رویداد یک روزه است.

رویداد تخصصی صادرات بازی‌های هایپرکژوال از ساعت 16 تا 20 روز 15 تیر با حضور مصطفی کیوانیان، مدیرعامل شرکت «آنو» در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود. قرار است جمعی از فعالان صاحب‌نام صنعت بازی ایران نیز در این نشست حضور داشته باشند و با صحبت درباره موضوعات مختلف مرتبط با رویداد، تجربه‌ها‌ و داستان موفقیت‌ خود را روایت کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد و استفاده از مباحث ارائه شده در نشست‌های تخصصی آن می‌توانند اینجا ثبت‌نام کنند. بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای علاقه‌مندان به حضور در این رویداد تخفیف 85 درصدی در نظر گرفته است که افراد می‌توانند با ثبت کد anu1401 در زمان ثبت‌نام از این تخفیف استفاده کنند.