بازی «عملیات انهدام 2: نبرد خرّمشهر» چطور ساخته شد؟

همزمان با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر مدیرعامل شرکت دانش بنیان رسانه گستر بنیسی امروز از ساعت 14 در گفتگویی اختصاصی و زنده از طریق اسکای روم بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای درباره بازی «عملیات انهدام 2: نبرد خرّمشهر» صحبت می‌کند.


به گزارش روابط‌ عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بازی سه‌بعدی «عملیات انهدام 2: نبرد خرمشهر» دومین بازی از «مجموعه بازی‌های رایانه‌ای سه‌بعدی عملیّات انهدام» است که به شبیه‌سازی «عملیّات بیت‌المقدّس» که منجر به فتح خرمشهر شد، می‌پردازد.

سلسله بازی‌های عملیات انهدام که به روایت حماسه‌ آفرینی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس پرداخته، در قالب بازی‌های عملیات انهدام ۱، ۲ و ۳  که در سال‌های ۱۳۸۷، ۱۳۹۲ و ۱۳۹۸ منتشر شده حماسه‌ آفرینی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس را بازآفرینی کرده است.

گفتنی است به‌روزرسانی نسخه چهارم بازی «عملیّات انهدام» ویژه تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی، در سال 1400 همزمان با هفته دفاع مقدس نیز منتشر شد.

 گرافیک متفاوت و واقع‌گرایانه، گیم‌پلی آسان و لذّت‌بخش به سبک اوّل شخص تیراندازی (FPS)، اسلحه‌های مختلف با قابلیّت ارتقا، روایت جذّاب داستانی، افزایش جزئیات گیم‌پلی، استفاده از حالت گلولۀ نامحدود، آموزش اصول بازی، عدم نیاز به اینترنت در زمان انجام بازی، رقابت آنلاین با دیگر بازی‌بازان و به چالش کشیدن آن‌ها، تنظیم گرافیک و گیم‌پلی بازی بر اساس گوشی و تبلت، قابلیّت اجرا بر روی انواع گوشی‌های ضعیف و قوی، دارای پشتیبانی آنلاین و تلفنی، و حجم پایین از جمله ویژگی‌های نسخه جدید این بازی است.
همچنین کاربر می‌تواند بر اساس تازه‌کاربودن یا حرفه‌ای‌بودن خود در بازی، حالت تیراندازی را به ۲ صورت «ساده» و «پیشرفته» تغییر دهد و در این خصوص، امکانات متعدّدی در بازی در اختیار او قرار می‌گیرد و گیم‌پلی متفاوتی را تجربه می‌کند.

یادآور می‌شود گفتگوی اختصاصی ما با حجت‌الاسلام حبیب داستانی بنیسی، مدیر عامل  شرکت دانش بنیان رسانه گستر بنیسی امروز از ساعت 14 در فضای اسکای روم بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای انجام می‌شود و او در این گفتگو درباره ساخت «عملیات انهدام 2: نبرد خرّمشهر» توضیح می‌دهد.