بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» معرفی شد

بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» به‌صورت رسمی از سوی مؤسسه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای منادیان معرفی شد.


 به گزارش روابط‌عمومی مؤسسه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای منادیان، بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی»، یک بازی مهیج در ژانر اکشن است و داستان آن درباره محاصره ۸۰ روزه شهر آمرلی توسط گروه تروریستی داعش و آزادسازی آن به فرماندهی شهید قاسم سلیمانی است. تولید این بازی حدود ۲ سال پیش آغاز شد و سازندگان بازی برای ارائه روایت جذاب سراغ ساخت یک بازی اول‌شخص رفتند تا هیجان و رشادت‌های رزمندگانی که علیه تروریست‌های داعشی جنگیده‌اند به خوبی به مخاطب منتقل شود.

«فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی»، یک بازی در سبک تیراندازی اول شخص (First Person Shooter) است که برای ساخت آن از موتور قدرتمند «آنریل انجین» استفاده شده است. استفاده از این موتور گرافیکی به سازندگان این اجازه را داده که اثری باکیفیت بالای گرافیکی بسازند و محیط‌های شهر آمرلی را به واقعی‌ترین شکل ممکن طراحی کنند.

 این بازی ویدئویی شش ساعت گیم‌پلی دارد و سینماتیک‌های آن به 40 دقیقه می‌رسد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی»، تنوع بالای محیط‌های آن و وجود فصول مختلف در بازی است. این بازی دارای محیط‌های شهری، بیابانی، جنگلی، نیروگاه، روستاها و پایگاه‌های تروریستی است. روایت بازی در سه فصل پاییز، زمستان و بهار جریان دارد. سازندگان برای طراحی دقیق این محیط‌ها از هزاران قطعه عکس و فیلم‌های واقعی استفاده کرده‌اند تا بتوانند در کنار گیم پلی مهیج، یک روایت درست و دقیق را به مخاطبان ارائه کنند.

بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» محصول مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج است و توسط شرکت منادیان تولید و به‌زودی برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و مخاطبان و دوستداران بازی‌های سبک اول‌شخص می‌توانند آن را از فروشگاه‌های دیجیتالی معتبر خریداری کنند.