بازی‌سازی یاد بگیرید، حرفه‌ای بازی بسازید

پاییز در دو قدمی ما است و پشت در به انتظار ایستاده تا با جمع شدن بساط تابستان، بساط هزار رنگ خود را پهن کند. درست است که پایان تابستان، پایان ایام فراغت و برنامه‌ریزی برای گذراندن روزهای طولانی و داغ آن است، اما برای گذراندن روزهای فصل زیبای پاییز هم همیشه می‌توان یک برنامه‌ریزی هیجان‌انگیز و جذاب کرد؛ برنامه‌ریزی‌هایی مثل شرکت در دوره‌های آموزش بازی‌سازی که همیشه طرفداران خاص خود را دارد. اگر دوست دارید امسال یک پاییز متفاوت را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما با برنامه‌های انستیتو ملی بازی‌سازی همراه باشید؛ چرا که این مجموعه این روزها در تدارک برگزاری ترم پاییزی آموزش بازی‌سازی برای علاقه‌مندان است.


به گزارش روابط‌عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، ترم پاییزی انستیتو ملی بازی‌سازی به‌دلیل شرایط کرونایی همچنان به‌صورت آنلاین و با حضور ۱۷ نفر از اساتید مجرب از حوزه‌های فنی، هنری، طراحی و همچنین مدیران دپارتمان‌های انستیتو، کار خود را آغاز خواهد کرد.

به گفته فرزانه شریفی مدیر انستیتو ملی بازی‌سازی، این ترم شامل ۲۰ کلاس است و علاوه بر اینکه برگزاری آنلاین کلاس‌ها، شرایط استفاده از این دوره را برای تمام علاقه‌مندان به آموزش بازی‌سازی در سراسر کشور تسهیل کرده است، در این ترم نیز پکیج مبانی بازی‌سازی برای آن دسته از علاقه‌مندانی که با بازی‌سازی آشنا نیستند و قصد دارند برای اولین بار آموزش ببینند، با تخفیف ویژه ارائه می‌شود.
ضمن اینکه انستیتو ملی بازی‌سازی برای این ترم یک تخفیف قابل توجه ۲۰ درصدی برای دانشجویان و دانش‌آموزان ۱۶ سال به بالا نیز در نظرگرفته است. هر چند کلاس‌ها آنلاین برگزار می‌شود، اما تمام جلسات ضبط شده و در پایان ترم از طریق سامانه انستیتو ملی بازی‌سازی در اختیار دانش‌پژوهان قرار می‌گیرد.

برگزاری جلسات آنلاین مشاوره رایگان توسط انستیتو ملی بازی‌سازی از دیگر ویژگی‌های این ترم آموزشی است و علاقه‌مندان هر سه‌شنبه می‌توانند از جلسات مشاوره رایگان با هدف تعیین مسیر آموزشی دقیق و راهنمایی استادان مشاور استفاده کنند؛ همچنین در پایان دوره، گواهی معتبر انستیتو ملی بازی‌سازی به بازی‌آموزان نیز داده می‌شود.

نکته مهم دیگر اینکه، شرکت‌کنندگان در کلیه دروس حتی مبانی بازی‌سازی، موظف به ارائه پروژه درسی هستند و بدیهی است که پروژه سطوح پیشرفته، تولید یک بازی به صورت فردی یا گروهی خواهد بود.

و بالاخره اینکه، اگر با خواندن همه این توضیحات برای شرکت در این دوره آموزشی ترغیب شده‌اید حتما برای ثبت‌نام از اینجا اقدام کنید.

سوالات خود را هم علاوه بر تماس با شماره 88860923، از طریق دایرکت اینستاگرام انستیتو ملی بازی‌سازی به نشانی IRANGDI.IR بپرسید.

برنامه کامل کلاس‌ها را ببینید: