برگزاری آنلاین اولین دوره جشنواره منتقدان بازی‌های ویدئویی (ویگما) در خرداد ماه  / پخش زنده اینترنتی از آپارات

اولین دوره جشنواره منتقدان بازی‌های ویدئویی «ویگما»، به صورت آنلاین در روز ۹ خرداد آغاز می‌شود و با پخش زنده اینترنتی از بستر آپارات میزبان علاقه‌مندان و ثبت‌نام‌کنندگان خواهد بود.


به گزارش اداره ارتباطات و اموربین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ این جشنواره که از سوی رسانه‌های تخصصی بازی و با حمایت و همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار خواهد شد، پیش از این قرار بود در 15 اسفند ماه سال 1398 با  حضور علاقمندان و بازی‌سازان برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغوشد، اما در نهایت مسئولان برگزار کننده در خصوص برگزاری این رویداد به صورت آنلاین تصمیم گیری کردند.

این جشنواره که در روز ۹ خرداد 1399 در ساعت ۱۰:۴۵ صبح آغاز می‌شود، شامل ۹ سخنرانی تخصصی و در نهایت آیین اختتامیه جشنواره خواهد بود و همه ثبت‌نام کنندگان در رویداد ویگما می‌توانند در روز رویداد به صورت زنده و آنلاین ازطریق بسترآپارات به آنها دسترسی داشته باشند. مشاهده اختتامیه جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی برای عموم آزاد است و در این اختتامیه برندگان جوایز بهترین بازی‌های سال ۹۸ از نگاه منتقدان بازی‌های ویدئویی در ایران مشخص می‌شوند.

ثبت‌نام‌کنندگان برای شرکت در رویداد یک روزه‌ ویگما، پس از ثبت‌نام در سایت آپارات به عنوان کاربر یا با استفاده از حساب کاربری پیشین خود، می‌توانند از طریق این آدرس برای ورود به صفحه‌ رویداد ویگما و پیوستن به جمع شرکت‌کنندگان اقدام و پس از خرید بلیت رویداد، می‌توانید محتوای کنفرانس‌ها در روز برگزاری را تماشا کنند.

برای شرکت‌کنندگانی که پیش‌تر برای حضور در این رویداد از طریق سایت ایوند اقدام کرده بودند، کد تخفیف ويژه‌ای مخصوص ثبت‌نام رایگان در آپارات در قالب پیامک ارسال خواهد شد. تیم ویگما با همکاری آپارات گیم در تلاش است تا ورود ثبت‌نام‌کنندگان در رویداد آنلاین ویگما با کمترین خطای ممکن صورت بگیرد و ثبت نام کنندگان می‌توانند درصورت بروزهرگونه مشکل درهنگام ورود به آپارات و صفحه ویگما آنلاین، مراتب را به پشتیبانی آپارات یا روابط‌عمومی ویگما اطلاع دهند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت رسمی رویداد ویگما به نشانی Vigmawards.com مراجعه نمایند.


 برنامه رویداد