بازی‌هایی جذاب برای روزهای فراغت اسفند و تعطیلات نوروز /  بازی کن، سرگرم شو، لذت ببر

طرفداران پروپا قرص بازی‌های موبایلی ایرانی، در روزهای پایانی اسفند و به دلیل شیوع ویروس کرونا فرصت بیشتری برای بازی کردن دارند. از طرفی تعطیلات عید نوروز هم در پیش است و از آنجایی که طبق توصیه‌ها بهتر است از مسافرت رفتن و دید و بازدیدهای نوروزی صرف‌نظر شود، بنابراین مخاطبان بازی‌های ایرانی با فراغ خاطر می‌توانند با گشتی در فروشگاه‌های مختلف داخلی از میان بازی‌های پرطرفدار تولید شده در مرکز رشد بازی سازی، بازی مورد علاقه خود را انتخاب کنند.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ برخی از این بازی‌ها جزء تولیدات سال 1398 مرکز رشد بازی‌سازی است که در سبک تفننی و استراتژی به صورت عمومی منتشر شده است. گفتنی‌است مرکز رشد بازی‌سازی زیر نظر انستیتو ملی بازی‌سازی فعالیت می‌کند.
اگر دوست دارید با بازی‌های مرکز رشد بازی‌سازی در فروشگاه‌های داخلی آشنا شوید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

 

  •  شبیخون

«شبیخون» یک بازی آنلاین در سبک استراتژی است. شما در این بازی مدیریت مقر فرماندهی خود را بر عهده دارید و با قوی کردن استحکامات دفاعی خود می‌توانید در برابر هجوم دشمنان ایستادگی کنید.

این بازی توسط تیم M2 Bros. و در سال 1398 تولید شده و در بخش استراتژی کافه بازار، جزو بازی‌های تازه‌ برگزیده قرار گرفته است. این بازی در فروشگاه مایکت نیز جزو بازی‌های تازه برگزیده انتخاب شده است.

 دریافت بازی https://bit.ly/2IsVoiL

 

  • دریاسالار

اگر دوست دارید فرمانده‌ یک کشتی باشید و هیجان‌های دریاسالار بودن را تجربه کنید، بازی «دریاسالار» این لحظات جذاب و لذت بخش را برای شما فراهم می‌کند.

شما در این بازی باید قبل از بازی کشتی‌های خود را به صورت پنهان چیده و در زمان بازی برای پیدا کردن کشتی‌های حریف و نابود کردن آنها استفاده کنید. هر بازیکنی که زودتر تمام کشتی‌های حریف را نابود کند پیروز میدان می‌شود.
 این بازی توسط تیم هیوا گیمز و در سال 1398 ساخته شده و در بخش استراتژی و بخش تفننی کافه بازار، بعنوان بازی‌ تازه‌ برگزیده انتخاب شده است.

 دریافت بازی https://bit.ly/32XyOrV

 

  • کوتوله‌های آترو

هیولاها برای تسخیر آترو دست به حمله زده‌اند و در این راه از تمام امکاناتشان استفاده می‌کنند. کوتوله‌های آترو در برابر این حملات از قلعه دفاع می‌کنند ولی احتیاج به تقویت توان دفاعی دارند. شما می‌توانید با ادغام کوتوله‌ها در هم، آنها را قدرتمندتر و آماده نبرد کنید و از قلعه محافظت کنید.

 این بازی توسط تیم آب‌های خونین، در سال 1389 تولید شده است و در بازی‌های تازه‌ برگزیده صفحه اول کافه بازار منتخب شده است. پیش از این نیز این بازی در بخش تفننی بعنوان بازی تازه برگزیده انتخاب شده بود.

 دریافت بازی https://bit.ly/2wHFdes

 

  • جنگ کاغذی

بازی رقابتی آنلاین «جنگ کاغذی» یادآور بازی خاطره انگیز و نوستالژیکی است که بیشتر بچه‌های دهه ۵۰ و ۶۰  تجربه بازی کردنش را دارند و بچه های دهه ۷۰ و ۸۰ نیز با آن غریبه نیستند.

این محصول، بازی معروف و موفق مرکز رشد است که همواره جزو بازی‌های برگزیده در بخش‌های مختلف قرار گرفته است. جنگ کاغذی ساخته‌ی تیم آب‌های خونین است که در سال 1396 تولید شده و در آخرین دسته‌‌بندی‌های کافه ‌بازار، در لیست پرفروش‌ترین‌های این فروشگاه قرار گرفته است.

 دریافت بازی https://bit.ly/2THUcNy

 

  • کوریدور

«کوریدور» یک بازی استراتژی نوبتی با قابلیت بازی به صورت دو نفره و یا چهار نفره با حریف شانسی، دوستان و هوش مصنوعی است. بازی در یک صفحه 9 در 9 انجام می‌شود. هدف بازی رساندن مهره خود به آخرین خانه مقابل در صفحه است و هر بازیکن، ۱۰ دیوار در اختیار دارد که به وسیله‌ آنها، باید مانع رسیدن مهره حریف به انتهای صفحه شود.

 این بازی توسط تیم درفک و در سال 1398 ساخته شده است و در جدیدترین دسته بندی‌های کافه بازار، جزو پرطرفدارترین بازی‌ها به انتخاب این فروشگاه قرار گرفته است. پیش از این نیز کوریدور در بخش تازه‌های برگزیده بخش استراتژی قرار گرفته بود. در فروشگاه چارخونه نیز این بازی، جزو برترین‌های درون پرداخت شناخته شده است.

 دریافت بازی https://bit.ly/2PUK02Y

 

  • منچستان

بازی منچ را همه ما می‌شناسیم و تجربه انداختن مهره‌های سیاه و سفید روی صفحه مقوایی و حرکت مهره‌ها روی خانه‌های این صفحه را داریم. اما تجربه بازی آنلاین، تجربه‌ای متفاوت و جذاب خواهد بود. می‌توانی با «منچستان» ، با دیگران به‌طور آنلاین، منچ بازی کنی و لذت ببری.

 این بازی نیز در سال 1398 توسط تیم کواترنیون ساخته شده است. منچستان یک بازی منچ سه‌بعدی آنلاین است که در بخش تفننی جزو بازی‌های تازه برگزیده قرار گرفته بود. همچنین این بازی در صفحه اول نیز جزو بازی‌های تازه برگزیده انتخاب شده است.

 دریافت بازی https://bit.ly/2xioq21