رقابت مغزها در بازی جدید جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران

اگر شما هم فکر می‌کنید حافظه و تمرکز خوبی دارید و مغزتان خوب کار می‌کند، در جدیدترین بازی افزوده شده به مسابقات جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران شرکت کنید و یکی از برندگان جوایز 16 میلیون تومانی آن باشید.
اگر تا سال گذشته برای حضور در رشته‌های مختلف جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران، نیاز بود تا فیفا باز ماهری باشید، اطلاعات عمومی‌تان عالی باشد، استراتژی‌های کلش را خوب بدانید یا قدرت رهبری یک تیم ضد تروریستی را داشته باشید، در جدیدترین بازی اضافه شده به این مسابقات، کافی است تا حافظه و تمرکز خوبی داشته باشید و ثابت کنید که مغز شما از بقیه سریع‌تر و هوشمندانه‌تر کار می‌کند.
امسال برای نخستین‌بار بازی جذاب «مغزینه» به مسابقات اضافه شده تا بازیکنان بتوانند در ژانری نسبتا متفاوت با هم به رقابت بپردازند.
ظاهر مغزینه بسیار ساده است و هرکسی با کم‌ترین تجربه در بازی‌های ویدیویی، می‌تواند آن را بازی کند. اما همین ظاهر ساده، مراحل جذاب و پرچالشی را پیش پای شما می‌گذارد که هوش و حافظه و تمرکز‌تان را محک زده و حتی تقویت می‌کند.

جایزه بزرگ 16 میلیونی برای مغزهای برتر
دومین جایزه بزرگ جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران، به برترین‌های رشته مغزینه تعلق دارد. قرار است به نفرات برتر این رقابت‌ها مجموعا 16 میلیون تومان جایزه داده شود.


بازی را امتحان کنید
بازی در مغزینه بسیار ساده و در عین حال جذاب و پرچالش است. این بازی توسط شرکت دانش بنیان و دانشگاهی فناوران شناختی پارس، با همکاری جمعی از متخصصان علوم اعصاب شناختی، روان‌شناسی شناختی، کامپیوتر، هوش مصنوعی و مدل‌سازی طراحی شده و درواقع مجموعه‌های تمرینی و آموزشی برای فعال‌تر کردن مغز است.
این مجموعه بازی‌ها در حال حاضر روی دو بخش توجه و تمرکز و بهبود و تقویت حاقظه متمرکز شده است. برای مثال کلماتی به شما به دو رنگ زرد و قرمز نمایش داده می‌شود و شما باید کلمات زرد را به خاطر بسپارید. سپس با نمایش کلمات مختلف از شما پرسیده می‌شود که آیا این کلمات در بخش کلمات زرد رنگ بوده یا نه.
شما می‌توانید با مراجعه به سایت maghzineh.com این بازی را امتحان کنید و البته بعد از انجام موفقیت‌آمیز بازی، کد تخفیف 50 درصدی ثبت‌نام در مسابقات را هدیه بگیرید.

چطور ثبت‌نام کنیم؟
مسابقات جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران از تاریخ ۲ شهریور آغاز می‌شود و محل برگزاری این رقابت‌ها سالن مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان واقع در بلوار کشاورز، خیابان حجاب است.
شما فقط تا 25 مرداد فرصت دارید با مراجعه به سایت مسابقات به نشانی Irangamecup.com، از قوانین، مقررات و جزییات مسابقات آگاه شده و وارد بخش ویژه ثبت‌نام در مسابقات شوید.