داوری «جایزه توسعه‌دهندگان» رویداد TGC به اتمام رسید

داوری بازی‌های ایرانی در بخش جایزه توسعه‌دهندگان (Development Awards) توسط ۲۱ داور بین‌المللی انجام شد و روند داوری این مسابقه به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این مسابقه با هدف کمک به بهتر دیده شدن بازی‌های ایرانی در میان ناشران بین‌المللی و رسانه‌ها و همچنین ایجاد زمینه همکاری میان تولیدکنندگان داخلی و ناشران بین‌المللی برگزار شد به‌همین دلیل تمام داوران مسابقه از ناشران و شرکت‌های معتبر بین‌المللی بودند.

در میان داوران جایزه توسعه‌دهندگان، نام افرادی چون Samuel Gatte از نامکو باندای، Peter Ridgway از کینگ، Nikola Cavic از شرکت Nordeus، Robert Pantow از شرکت Active gaming media، Risa Cohen از شرکت RCProductions و Phil Elliot از شرکت Square Enix به چشم می‌خورد. در مجموع آثار ارسالی در این مسابقه توسط ۲۱ داور بین‌المللی مورد قضاوت قرار گرفت.

در مهلت تعریف شده برای ارسال اثر به این مسابقه در نهایت 89 بازی ثبت شد که از این تعداد 60 بازی موبایل و 29 بازی برای کامپیوتر بود.

برای این مسابقه چهار جایزه مختلف تعریف شده است که عبارت‌اند از: بهترین بازی موبایل، بهترین بازی کنسول/کامپیوتر، نوآورانه‌ترین بازی موبایل و نوآورانه‌ترین بازی کنسول/کامپیوتر.

برندگان این مسابقه از جوایز نقدی 25 و 50 میلیون تومانی برخوردار خواهند شد که توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و در روز دوم رویداد TGC به آن‌ها اهدا می‌شود.

نمایشگاه و همایش بین‌المللی TGC در دو روز 15 و 16 تیر ماه در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد تا ۷ تیر ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.