فراخوان ارسال اطلاعات جدید شرکت‌ها برای درج در کتاب صنعت گیم ایران

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای قصد دارد نسخه جدید کتاب صنعت گیم ایران را با اطلاعات جدید شرکت‌ها به‌روز‌رسانی کرده تا آماده‌ی توزیع در نمایشگاه‌های خارجی نظیر گیمزکام 2017 و گیم کانکشن 2017 نماید.

به گزارش روابط عمومی، سال گذشته برای نخستین بار کتاب جامع «صنعت بازی‌های رایانه‌ای ایران: نکات و بازیگران کلیدی» به زبان انگلیسی تدوین و منتشر شد که شامل اطلاعات کاملی از صنعت بازی ایران و همچنین اطلاعات شرکت‌های بازی در ایران بود.

این کتاب با هدف ارائه به شرکت‌های خارجی در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهیه شد. با توجه به این‌که اطلاعات چنین کتاب‌هایی لازم است سال به سال به‌روزرسانی شود، این امکان برای شرکت‌هایی که در نسخه‌ی قبلی حضور داشتند یا برای شرکت‌هایی که می‌خواهند اطلاعات‌شان در کتاب وجود داشته باشد فراهم شده تا اطلاعات خود را ارسال کنند.

شرکت‌های علاقه‌مند می‌توانند فرم پیوست را به زبان انگلیسی تکمیل و فایل‌های مورد نیاز را مطابق ویژگی‌های عنوان شده تا تاریخ ۱ خرداد 96 به ایمیل contact@ircg.ir ارسال نمایند.

شرکت‌هایی که تمایل به تغییر یا ویرایش اطلاعات مندرج در کتاب فعلی صنعت گیم ایران دارند نیز می‌توانند اطلاعات به روز شده را مطابق فرم ارسال شده ارسال نمایند.

فرم درج اطلاعات

دانلود