بازی‌های رایانه‌ای به واقعیت نزدیک باشد

بازیکن  تیم ملی بسکتبال گفت: بازی‌های رایانه‌ای باید برای هرچه جذاب‌تر شدن به واقعیت نزدیک باشد. 
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، «حامد حدادی» نماینده بسکتبال ایران در لیگ حرفه ای آمریکا در خصوص بازی های رایانه ای، گفت: این بازی ها در تمام دنیا مورد علاقه مردم به ویژه جوانان بوده و ساعات زیادی از وقت آنها می گیرد.
وی ادامه داد: هرچه این بازی ها به واقعیت نزدیک باشد مردم به آنها علاقه مند تر می شوند و این مساله در تمام دنیا یکسان است.
ستاره بسکتبال ایران در لیگ آمریکا، توضیح داد: شخصا به بازی های رایانه ای به ویژه بازی بسکتبال که رشته ام است علاقه زیادی دارم و این بازی ها حتی به ما هم برای پیشرفت در کار خود کمک می کند.
حدادی در خصوص بازی های ایرانی، تاکید کرد: به طور حتم هر کشوری زمانی که بازی های ساخت خود را داشته باشد می تواند مردم خود را با آداب و رسوم آشنا تر کند.
وی یادآور شد: بازی های ایرانی با اخلاق جامعه ما نزدیک است و به طور حتم با استفاده از تکنیک های روز دنیا در ساخت آنها می توان علاقه مندان زیادی را جذب کرد.
حدادی در خصوص برگزاری نمایشگاه بازی های رایانه ای ، گفت: این اقدام بسیار مفید خواهد بود زیرا مردم می توانند با حضور در نمایشگاه ها پس از ملاحظه این بازی ها بهترین انتخاب را داشته باشند و بهتر از قبل با پیشرفت بازی های ایرانی آشنا شوند.
وی در خصوص استفاده از تجربیات بازی سازان خارجی، گفت: این اقدام می تواند در جذب علاقه مندان به بازی های ایرانی ما را یاری کند زیرا با استفاده از تجربیات بازی سازان موفق خارجی می توان کیفیت تولیدات خود را بالا تر برد.
سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران تا 26 مردادماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.