تاثیر سرمایه‌گذاری در صنعت گیم در آینده مشخص می‌شود

مدیرعامل شرکت بازی‌سازی یارا کیش گفت که نمایشگاه گیم تهران تنها رویداد رسمی در عرصه بازی‌های رایانه‌ای و محلی مناسب برای نشان دادن فعالیت‌های کارشناسان و فعالان در این عرصه است.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد بازی های رایانه ای «وحید محمودیان» افزود: بهتر برگزار شدن نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران در معرفی دستاورد های این صنعت  بسیار مهم و تاثیر گذار است و مخاطبان با شرکت در نمایشگاه، فرصت مناسبی برای ارتباط نزدیکتر با این صنعت پیدا خواهند کرد.
وی به روند برگزاری نمایشگاه در دو سال گذشته اشاره و نحوه برگزاری این رویداد فرهنگی را مناسب دانست و ادامه داد: یکی از انتظاراتی که اهالی این صنعت به عنوان شرکت های بازی ساز دارند دعوت از سرمایه گذاران و سرمایه داران برای آشنایی با تولیدات بازی های رایانه ای است.
این بازی ساز همچنین در خصوص تبلیغات بازی های ایرانی افزود: مسوولان می توانند از شرکت های تبلیغ کننده به شکل کاملا سازماندهی شده دعوت کنند تا با توانمندی ها و ظرفیت های اقتصادی بازی های رایانه ای در نمایشگاه گیم تهران بیشتر آشنا شوند.   
محمودیان در خصوص اهمیت نظم در برپایی نمایشگاه تهران، گفت:مسوولین در این زمینه باید متناسب با جمعیت سرویس دهند و از تمامی فضاهای موجود در نمایشگاه بهره ببرند.
مدیر عامل شرکت یارا کیش ارایه بازی آرنیکان و بازیهای پیامکی  را به همراه چهار بازی کژوال از برنامه های مجموعه خود در حوزه عرضه تولیدات جدید در نمایشگاه سوم گیم عنوان کرد.
سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران از 22 تا 26 مرداد ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.