حمایت از تولیدات ایرانی در بازار گیم اساسی است

مدیر عامل شرکت بازی‌سازی «کوثر نگار رایانه» گفت: بازار گیم شرکت‌های تولیدی نیاز به ثبات و حمایت بیشتر نهادهای مسوول دارد.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، «محمد بیک مولایی» به کیفیت برگزاری جشنواره بازی های رایانه ای تهران اشاره کرد وگفت :بازی های ارایه شده در نمایشگاه گیم باید هماهنگ با اصول و فرهنگ ایرانی و در عین حال ویژگی های بازی های جدید با فناوری های روز باشد.
به گفته تولید کننده بازی رایانه ای،آشنایی با مخاطبان در نمایشگاه یکی از نقاط مثبت برای تولیدکنندگان و شرکت های بازی ساز به حساب می آید.
مولایی همچنین تاکید کرد که بازی های رایانه ای برای استقبال از سوی مخاطبان نیازمند تبلیغات بوده و رسانه ها و بخصوص تلویزیون در این جهت، نقش خطیری دارند.
وی گفت: تلاش هایی را که بنیاد بازی های رایانه ای در زمینه یاد شده انجام داده است قابل تقدیر بوده و به فروش بالای محصولات داخلی و کم رنگ شدن خرید بازی های خارجی از سبد کالای خانواده ها کمک می کند.
مدیر عامل شرکت بازی سازی کوثر نگار رایانه همچنین از عرضه 9 بازی متنوع ایرانی در نمایشگاه سوم گیم خبرداد که در سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای به نمایش گذاشته می شود.
سومین نمایشگاه و جشنواره بازی های رایانه ای تهران،از 22 تا 26 مرداد ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.