تیم‌های برتر مسابقات ملی بازی سازی رایانه‌ای کشور معرفی شدند

تیم های برتر دومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای کشور روز پنجشنبه در کاشان معرفی شدند.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای‌، در این دوره از مسابقات شرکت کنندگان در دو گروه دانشجویی و آزاد در زمان 48 ساعت بازیهای رایانه ای خود را طراحی، ساخته و ارایه کردند.
دومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای با حضور 30 تیم از مراکز آموزش عالی و بخش خصوصی در سطح های دو بعدی و سه بعدی برگزار شد.
براین اساس، در پایان رقابت های ملی بازی سازی در سطح دو بعدی، تیم های "گیلاس" دانشگاه مازندران و تیم "هفت سنگ" از دانشگاه صنعتی شریف تهران اول و دوم شدند.
تیم "الکترود" دانشگاه تهران و"آسمان ایده ها" از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن نیز به صورت مشترک در رده سوم این رقابت ها قرار گرفتند.
همچنین در بازی سازی سه بعدی دومین دوره مسابقات بازی سازی رایانه ای نیز تیم "هفت سنگ" دانشگاه صنعتی شریف رتبه نخست و تیم "رویاهای دیجیتال" از دانشگاه کاشان رتبه دوم مسابقات را کسب کردند. رای هیات داوران برای اعطای مقام سومی سطح سه بعدی این دوره از رقابت ها به هیچ کدام از تیم ها تعلق نگرفت.
تیم "آسمان آبی" از انستیتو ملی بازی سازی رایانه ای برنده لیگ آزاد دومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای دانشگاه کاشان شد.
هیئت داوران دومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای با تقدیر از تمام شرکت کنندگان، بهترین دستاورد طراحی بازی مسابقات را شایسته تیم گیلاس از دانشگاه مازندران دانست.
دومین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای با عنوان irangdc2013 از هفدهم تا نوزدهم اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار شد. 
این مسابقه با هدف کشف استعدادهای خلاق و مبتکر و خلق آثار نو در عرصه بازی سازی، آشنایی شرکت کنندگان با دستاوردها و توان ملی ارائه شده در زمینه بازی های رایانه ای، برقراری ارتباط میان صنعت و بازار تجارت از طرفی و دانش و هنر و نوآوری از سوی دیگر و بسترسازی محیط علمی دانشگاه برای بروز و رشد استعدادهای بازی سازی مبتنی بر علم و هنر ایرانی اسلامی برگزار شد.