بازی رایانه‌ای "مردان خدا، پرواز عشق" مجوز ساخت دریافت کرد

شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای یک بازی جدید با موضوع سیاسی_ارزشی پروانه ساخت صادر کرد.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این شورا پس از بررسی طرح ساخت بازی رایانه ای "مردان خدا ، پرواز عشق" به نویسندگی عماد رحمانی ، برای موسسه رسانا شکوه کویر  طراح این بازی، مجوز تولید صادر کرد .
نوع داستان بازی  تالیفی (تالیفی با نگاه به اسناد هشت سال دفاع مقدس زندگینامه شهیدان پرواز دوران، شیرودی و بابایی)و سبک اکشن سوم شخص/ شبیه سازی نبردهای هوایی است.
گیم پلی های اصلی بازی و جنبه هنری بازی از  شاخصهای بازی رایانه ای مردان خدا ، پرواز عشق است.
گیم پلی های اصلی بازی : بازی  مردان خدا پرواز عشق، یک اکشن سوم شخص به سبک نبرد هوایی است که تلفیقی از طرح و نقشه مسیر پرواز در آسمان کوهستانهای  ایران و بغداد است و پرواز صحیح در نحوه هدایت انواع جنگنده های ارتش ایران روی خط آبی و خشکی  در جهت تخریب مهمات و مخفیگاههای دشمن وهمچنین خنثی کردن پیش روی نیروهای بعثی در عملیات های آزاد و وابسته، از شمال غرب تا جنوب غرب کشور را در برمی گیرد.
هنری: مردان خدا  جهشی در ایجاد جلوه های بصری و درگیری های هوایی در سبک شبیه ساز پرواز های جنگی بوده ، کارگردانی نبرد ها و مبارزه های هوا به هوا بر اساس اسناد و تصاویر واقعی شکل گرفته و در نبرد های هوا به زمین از فیلم های روز دنیا ایده اجرایی گرفته شده است. این بازی با بهرمندی از تصویر پردازی پر جزییات و ایجاد چشم انداز های بصری به ارایه یک فضای قوی و چشم نواز ، به اصالت تاریخی و واقعی نیز وفادار بوده است.
شهید عباس دوران ، شهید علی اکبر شیرودی و شهید  عباس بابایی شخصیتهای بازی  رایانه ای مردان خدا، پرواز عشق را شکل می دهند. 
همراهان نبرد های هوایی ،دشمنان نبرد های هوایی،منافقین در عملیات های غرب کشور،مردم روستایی در غرب کشور،کارگران اسکله های نفتی،سربازان عراقی در نبرد های هوا به زمین و بالعکسو...کارکتر های فرعی این بازی هستند.
بازی رایانه ای مردان خدا ، پرواز عشق دارای  گرافیک سه بعدی بوده  و موتور گرافیکی مورد استفاده در آن Unity 3D  است.
بر اساس اعلام شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، پروانه ساخت صرفاً یک مجوز اولیه برای تولید بازی بوده و تأیید توانایی متقاضی در تولید محصول نیست. بنابراین پس از تولید، اخذ پروانه مالکیت و مجوز انتشار الزامی است.
متقاضیان دریافت پروانه تولید «بازی های رایانه ای» می توانند به وب سایت معاونت نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازی های رایانه ای به نشانی www.ebazi.org مراجعه و نسبت به دریافت و تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنند.