اعلام اسامی برگزیدگان نخستین جشنواره بازی‌نویسی با مضامین قرآنی

گروه فضای مجازی: در افتتاحیه نخستین دوره مسابقات قرآنی تسنیم که 25 بهمن در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، اسامی برگزیدگان نخستین جشنواره بازی نامه نویسی با مضامین قرآنی اعلام و از برگزیدگان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، در مراسم افتتاحیه نخستین دوره مسابقات قرآنی تسنیم که 25 بهمن با حضور مسئولان قرآنی و مدیران دستگاه های فرهنگی کشور در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد اسامی برگزیدگان نخستین جشنواره بازی نامه نویسی با مضامین قرآنی اعلام و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.

براساس این گزارش، این جشنواره در سه بخش «بازی‌نامه نویسی»، «پیش تولید» و «ایده‌پردازی» برگزار شد که در بخش بازی‌نامه‌نویسی، رتبه اول و دوم به هیچ یک از آثار اختصاص نداشت و «بهنام رضی‌پور» رتبه سوم را در این بخش به خود اختصاص دهد.

همچنین در این بخش از «حمیدرضا عباسی» و «مؤسسه رسانه‌گستر بنیس» به ‌عنوان آثار شایسته تقدیر تجلیل شد. در بخش ایده پردازی نخستین جشنواره بازی نامه نویسی با مضامین قرآنی نیز رتبه نخست به فردی اختصاص نداشت و «امین سلمانی» و «حسن متّقی» به ترتیب حائزان رتبه دوم و سوم شدند و از «آرمان بلالی‌مقدم» و «امیرحسین قبالی» به‌ عنوان آثار شایسته تقدیر تجلیل شد.

یادآور می شود، با اعلام فراخوان نخستین جشنواره بازی نامه نویسی با مضامین قرآنی از سوی سازمان دارالقرآن الکریم، در مجموع 40 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که 7 اثر از این آثار در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی تسنیم تجلیل شدند.