تولیدات داخلی گیم در نمایشگاه‌های استانی به خانواده‌ها معرفی می‌شود

نماینده مردم اهوازدر مجلس شورای اسلامی، برپایی نمایشگاه استانی گیم در خوزستان را  رویدادی فاخر در عرصه فرهنگی دانست و گفت:  تولیدات داخلی گیم در نمایشگاه‌های استانی به خانواده‌ها معرفی می‌شود.

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، سید شکرخدا موسوی به  برپایی نمایشگاه گیم در اهواز اشاره کرد و افزود: نمایشگاهها در مرحله اول با هدف ترویج فرهنگ استفاده صحیح از محصول و بازار یابی برای  محصول تولید شده برپا می شود.

وی ادامه داد:صنعت گیم به دلیل نوپا بودن امکان دارد که برای اقشار مختلف جامعه به ویژه مردم شهرهای مرزی شناخته شده نباشد،با برپایی نمایشگاههای استانی امکان شناخت محصولات گیم ایرانی برای همگان  به وجود می آید.

موسوی به تاکید مقام معظم رهبری در زمینه شناخت هرچه بیشتر فناوری نوین و استفاده صحیح از آن اشاره کرد و افزود:فرهنگ سازی در زمینه استفاده صحیح از محصولات ایرانی می تواند سدی محکم در برابر هجمه دشمنان غربی به فرهنگ اسلامی_ ایرانی باشد .  

به عقیده نماینده مردم اهواز درمجلس شورای اسلامی  ، جذب مخاطبان کودک ،نوجوان و جوان به تولیدات داخلی می تواند از دستاوردهای مهم نمایشگاههای استانی گیم باشد .

موسوی تحقق شعار  تولید ملی و حمایت از کارو سرمایه ایرانی را در گروه رشد محصولات داخلی دانست و ادامه داد: زمانی که محصولات خارجی به شکل قاچاق وارد کشور می شود و به سهولت دردسترس عموم قرار می گیرد ،می توان تا با سرمایه گذاری مناسب در جهت تولید محصول فاخر ایرانی گروههای هدف را به سمت تولیدات داخلی سوق داد .

وی برپایی نمایشگاه استانی گیم  در اهواز را یک رویداد فرهنگی برشمرد و گفت:برای ایجاد انگیزه استفاده از بازی های رایانه ای  داخلی نیاز به برپایی چنین رویدادهایی در استان ها ی مختلف کشور احساس می شود . 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی  با بیان این برپایی نمایشگاه گیم استانی اهواز یک رویداد نو در عرصه فرهنگسازی در این استان است ،یادآورد شد :ورود یک رویداد تازه در زمینه فرهنگی در استان مطمئنا از سوی مردم استان خوزستان مورد استقبال  قرار می گیرد .

موسوی  ارایه محصول با کیفیت از سوی تولید کنندگان را عامل مهم در جذب مخاطب دانست و توضیح داد:شیوه معرفی محصول ، نحوه برپایی نمایشگاه و به کار گیری از رسانه های بومی در استان برای معرفی نمایشگاه و محصولات ارایه شده در آن می تواند توفیق این رویداد را مضاعف سازد.

وی از هماهنگی های استانی با سازمان ها و نهاد های دولتی در برپایی نمایشگاه استانی گیم در خوزستان خبر دادو گفت: در رایزنی های صورت گرفته  با مسوولان استانی و بنیاد ملی بازی های رایانه ای پیش بینی می شود این نمایشگاه مورد استقبال مسوولان و آحاد مردم خوزستان  قرار گیرد .

موسوی  یادآورشد:مسوولان بنیاد ملی بازی های رایانه ای می توانند در نمایشگاه استانی گیم خوزستان  با معرفی محصولات و نحوه تولید بازی رایانه ای خود باوری را در بین نوجوانان و جوانان این استان در این عرصه را تقویت کنند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: تولیدکنندگان،سرمایه گذاران و نخبگان فراوانی در استان خوزستان وجود دارند که می توانند کارهای مهمی را در زمینه تولید محصولات گیم انجام دهند . بهره گیری از این ظرفیت ها نیاز مند توجه جدی و حمایت لازم است.

موسوی همچنین به رده بندی سنی بازی های رایانه ای اشاره کردو گفت: برپایی نمایشگاه استانی گیم این امکان را به وجود می آورد تا خانواده ها از نزدیک با رده بندی سنی بازی های رایانه ای آشنا شوند .

چهارمین نمایشگاه استانی گیم را بنیاد ملی بازی های رایانه ای اسفندماه امسال در اهواز برگزار می کند.