نخستین جشنواره قرآنی بازی نامه نویسی برگزار می شود

تهران - نخستین جشنواره قرآنی با عنوان ˈبازی نامه نویسیˈ به همت سازمان دارالقرآن الکریم نهم بهمن ماه برگزار می شود.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره قرآنی بازی نامه نویسی روز دوشنبه به خبرنگار معارف ایرنا گفت: فراخوان جشنواره به تازگی اعلام شده و افراد تا 15 دی ماه برای ارسال آثار خود فرصت دارند.


ˈشهروز میرعظیمیˈ افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، ایجاد فضای رقابت سالم فرهنگی و هنری بمنظور تامین محتوا در زمینه تولید بازی های رایانه ای قرآنی، شناسایی و تشویق منابع انسانی توانمند و علاقه مند اعم از نویسندگان و طراحان فعال و خلاق در زمینه تهیه و تولید بازی نامه و بازی رایانه ای با مضامین قرآنی است.

وی درمورد محورهای جشنواره نیز گفت: محورهای جشنواره شامل سه بخش زمینه سازی جهت تولید بازی های رایانه ای با مضامین قرآنی و تامین محتوای مورد نیاز برای این مهم (پیام های قرآنی)، فراهم ساختن زمینه آموزش های غیر مستقیم قرآنی از طریق بازی های جذاب و سودمند رایانه ای (آموزش) و کاربردی کردن مفاهیم و آموزه های قرآنی از طریق بازی های رایانه ای و ترویج سبک زندگی قرآنی(سبک زندگی) است.

مدیر ارتباطات شرکت نشر الکترونیک ایران وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در بخش های ایده های قرآنی، پیش تولید بازی نامه و تولید کامل بازی نامه از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.bazinameh.ir یا دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

میرعظیمی با بیان آنکه شرکت در این جشنواره برای تمامی افراد آزاد است، افزود: در برگزاری این جشنواره، بنیاد ملی بازی های رایانه ای، شرکت نشر الکترونیک ایران، موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و سازمان تبلیغات اسلامی مشارکت دارند.

وی گفت: به نفرات برگزیده در محورهای تعیین شده جوایزی اهدا خواهد شد و آثاری که قابلیت تولید داشته باشد در اختیار بازی نامه نویس قرار می گیرد تا پس از طی کردن مراحل مختلف به عرصه تولید برسد.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره بازی نامه نویسی افزود: بازی های رایانه ای که برگرفته از مضامین قرآنی و مذهبی باشد از یک سو اعتماد خانواده ها را جلب می کند و از سوی دیگر خرید و استفاده این نوع از بازی ها برای فرزندانشان نیز با آرامش و آسودگی خاطر بیشتری صورت می گیرد.

فراهنگ (4) ** 1883 ** 1071

 

انتهای پیام /*