تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای به علایق مخاطبان توجه کنند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، بازی‌های رایانه‌ای را یکی از مهمترین ابزار سرگرمی نوجوانان دانست و گفت:  بازی‌های رایانه‌ای خارجی ارزش‌های دینی و فرهنگ کشورهای مقصد را نشانه رفته‌اند.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مجتبی رحماندوست، با تاکید بر اینکه دو عامل عمده در عرصه بازی های رایانه ای دخالت دارد افزود:  بسیاری از نوجوانان و جوانان استقبال کننده از بازی های رایانه ای هستند، اما در جهت این استقبال، دشمن با تولید بازی های متنوع توانسته ذهن جوانان و نوجوان این مرز بوم را نسبت به فرهنگ ایرانی –  اسلامی خدشه دار کند. 
وی تاکید کرد: بازی سازان باید با بهره گیری از مبادی اسلامی به تولید محتوایی بپردازند که خروجی آن ارتقای ارزش های انقلابی و مذهبی در بین جوانان باشد. 
به عقیده رحماندوست بازی سازان خارجی با تولید بازی های خشن و اکشن در جذب جوانان موفق بوده اند . وظیفه بازی سازان در این میان تولید بازی هایی همسان با سطح سلیقه جوانان است . 
 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس توضیح داد: با تولید آثار فاخر باید کاری کنیم که نوجوانان و جوانان از گرایش به سوی بازی های کشورهای بیگانه حذر کنند. 
وی افزود: امروز جنگ نرم دشمن در قالب بازی های رایانه ای نمود داشته که باید مورد توجه قرار گیرد. 
 رحماندوست تاکید کرد: افزایش بودجه بخش صنعت سرگرمی بویژه عرصه بازی های رایانه ای ضروری است و بدون شک اگر هزینه ای صرف این عرصه شود، خروجی خوبی خواهیم داشت.