شرکت استودیو چشمه با 3بازی به نمایشگاه بین المللی بازی ها ی  رایانه ای آمد

شرکت استودیو چشمه برای آشنایی مخاطبان خود با ساخت بازی های رایانه ای با 3 بازی طراحی شده به نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران آمد. 
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای ،شرکت استودیو چشمه با ارائه 3بازی در حال اجرا به نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران آمد .
بنابر این گزارش بازی ها ی ارائه شده شامل :"بازگشت"،"هفت خوانک"و"10000روز"  است که  باتوجه به سلیقه و علایق جوانان ایرانی طاحی و ساخته شده است .
در این گزارش آمده است،بازی بازگشت که یک بازی جنگی و اکشن است در زمینه دفاع مقدس برای کاربران طراحی و در فروردین 92وارد بازار می شود.
همچنین بازی هفت خوانک که به سبک اکشن پلت فرم طراحی شده با استفاده از کاراکترهای شاهنامه داستان های موجود و اصیل ایرانی در این کتاب سعی شده تا یک بازی با فرهنگ و نماد ایرانی در فضایی فان و شاد برای مخاطبان طراحی و ارایه شود.
بازی 10000روز از دیگر بازی های ارایه شده  در غرفه شرکت استودیو چشمه است که  در آن سبک بازی ماجرا جویی و داستان تخیلی ،فضایی طراحی شده است .
بر اساس این گزارش ، دربازی های یاد شده سعی سازندگان بر این بوده تا بازی های در حد بازی های رایانه ای خارجی طراحی و ساخته شود و برای توزیع بین المللی بازی های با شرکت های خارجی مختلفی مذاکراتی صورت گرفته است و به محض تکمیل پروژه ها با زبان اصلی کشورها  ارایه می شود.
نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران تا پایان امروز در مصلای امام خمینی (ره)برپاست.